וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו 2016: בלגיה סיימה ב-1:1 מול פינלנד, פולין הפסידה 2:1 להולנד

השדים האדומים ספגו מהאמליינן (53), אבל לוקאקו מנע הפסד ביתי מביך (89). ויינאלדום (76) העניק להולנדים ניצחון בגדנסק. 1:2 דרמטי לצ'כיה על רוסיה, איסלנד הפסידה 3:2 בנורבגיה

מישי בטשואיי שחקן נבחרת בלגיה מאוכזב (משמאל). AP
המחמיצן הראשי. מישי בטשואיי/AP

ההכנות ליורו 2016 נמשכו הערב (רביעי) עם יכולת בינונית של בלגיה, שניצלה מהפסד ביתי עם 1:1 דרמטי מול פינלנד. הולנד, שלא תהיה ביורו, ניצחה 1:2 בחוץ את פולין. צ'כיה ניצחה 1:2 ברוסיה, איסלנד הפסידה 3:2 בנורבגיה.

שחקני נבחרת פינלנד חוגגים עם קספר האמליינן (מימין). AP
עקיצה מפתיעה. קספר האמליינן, מימין, מקבל ברכות/AP

בלגיה - פינלנד 1:1

משחק ההכנה בבריסל כמעט התגלה כפיאסקו מבחינת מארק וילמוטס, אך למזלו טעות של השוער האורח אפשרה לרומלו לוקאקו לכבוש בדקה ה-89 ולמנוע מבלגיה הפסד ביתי ראשון מאז נובמבר 2013. המארחים לא הפסיקו להחמיץ במחצית הראשונה, מישי בטשואיי נגח לקורה בהופעה הראשונה שלו בהרכב, ומנגד קספר האמליינן עקץ בדקה ה-53. וילמוטס יצטרך למצוא דרך לפתור את בעיית ניצול המצבים בהתקפה.

דקה 8: אחרי שהכין לבטשואיי שבעט מעל השער, אוריגי שוב להטט בצד ימין והפעם מסר לדה בראונה, אך הבעיטה של הקשר מ-17 מטרים חלפה ליד הקורה.

דקה 21: ורטונגן בעט כדור חופשי חד מ-18 מטרים, השוער האורח ראדצקי הדף לקרן.

דקה 37: פלאיני כמעט כבש בנגיחה אחרי כדור קרן, אבל ראדצקי הדף יפה.

דקה 40: הלחץ הבלגי נמשך. אלדרווירלד הגביה מימין ובטשואיי החופשי נגח משבעה מטרים לקורה.

דקה 53: גול! האורחים כבשו בניסיון הראשון שלהם. האמליינן קיבל כדור רוחב מהמגן השמאלי ראיטלה והמשיך בנגיעה, בין רגליו של קורטואה. 0:1 לפינלנד.

דקה 89: גול! הבלגים ניצלו מהפסד ביתי ראשון מאז נובמבר 2013. מרטנס ניסה להפתיע עם כדור לעבר השער מצד ימין, ראדצקי הדף רע מאוד ולוקאקו, שנכנס 10 דקות קודם לכן, דחק מקו השער עם החזה. בלגיה איזנה ל-1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה חוגג. AP
מנע מבוכה. רומלו לוקאקו/AP

פולין - הולנד 2:1

החבורה הצעירה של דני בלינד הגיעה לגדנסק ולא ממש התחשבה בהכנות של הפולנים ליורו. הולנד אולי לא תהיה באליפות אירופה הפעם, אבל הוכיחה שיש לה עתיד עם שערים של וינסנט יאנסן וג'ורג'יניו ויינאלדום. פולין הציגה הגנה רעועה למדי והסתפקה בשוויון זמני של ארתור ידז'ייצ'יק. פולין נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים ונותרה ללא ניצחון על ההולנדים מאז 1979.

דקה 7: המשקוף עצר את פולין. לבנדובסקי הקפיץ ימינה, ברומה פספס את הכדור ומיליק בעט עם החלק החיצון, די באדישות, היישר אל המשקוף של סילסן, חברו מאייאקס.

דקה 33: גול! ברחהאוס הציל כדור די אבוד בצד ימין והגביה טוב לרחבה, שם הגנת פולין קפאה והסקורר יאנסן נגח באין מפריע, ספק מעמדת נבדל, אל הרשת של שצ'סני. 0:1 להולנד.

דקה 60: גול! השוויון של המארחת. מיליק הגביה כדור קרן והבלם ידז'ייצ'יק נגח בעוצמה פנימה. פולין השוותה ל-1:1.

דקה 76: גול! ושוב ההגנה הפולנית נחשפה במערומיה. נארסינג השתלט והשאיר לחברו ויינאלדום, שהסתובב על השומר שלו וירה בשמאל אל הרשת 1:2 להולנד.

סטיבן ברחהאוס שחקן נבחרת הולנד חוגג עם וינסנט יאנסן. רויטרס
ידע למי להודות. וינסנט יאנסן עם סטיבן ברחהאוס/רויטרס

רוסיה - צ'כיה 2:1

קאמבק יפה של הצ'כים במשחק ההכנה באינסברוק, אוסטריה. אלכסנדר קוקורין העלה את רוסיה ליתרון בדקה השישית, אבל תומאש רוזיצקי הוותיק איזן בדקה ה-49 עם וולה נפלא שהיה שערו הראשון במדי הנבחרת מאז 2014, והמחליף תומאש נציד, שבישל את השוויון, השלים את המהפך בדקת הסיום אחרי כדור רוחב טוב של לדיסלב קרייצ'י. רומן נוישטטר, הגרמני שקיבל אזרחות רוסית בשבוע שעבר, ערך בכורה כמחליף בנבחרת של לאוניד סלוצקי.

שחקני נבחרת צ'כיה חוגגים. רויטרס
ניצחון ברגע האחרון. שחקני צ'כיה חוגגים/רויטרס

נורבגיה - איסלנד 2:3

רגע לפני היורו ההיסטורי שלהם, האיסלנדים הפסידו בדרבי הסקנדינבי הידידותי וצריכים להיות מודאגים בעיקר מהקלות בה הם סופגים שערים. כבר אחרי 40 שניות היה זה סטפן יוהאנסן, קשרה של סלטיק, שהעלה את נורבגיה ליתרון. סבריר אינגי אינגסון השווה בדקה ה-36, אבל פאל אנדרה הלאנד בכדור חופשי נהדר (41) ואלכסנדר סרלות בהקפצה (67) שימחו את הקהל באוסלו, לפני שגילפי סיגורדסון רק צימק בפנדל (81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully