וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם: "מעריך מאוד את האחראיים לביטחון השחקנים והאוהדים"

קפטן נבחרת גרמניה לשעבר התייחס לאיום הטרור באירופה: "אחותי עובדת כשוטרת", ומתכונן לטורניר הגדול הראשון שבו לא יהיה על הדשא מאז 2002: "אני קצת סקרן לראות איך זה ירגיש כאוהד"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: לאהם וחבריו בבאיירן מינכן חוגגים את הזכייה באליפות גרמניה

פיליפ לאהם היה חלק בלתי נפרד מנבחרת גרמניה ומטורנירי הכדורגל הגדולים משנת 2004. הוא השתתף בשלוש אליפויות אירופה ובשלושה מונדיאלים עד שהודיע על פרישה אחרי הזכייה של נבחרתו ב-2014 בברזיל. כעת מגן באיירן מינכן ששימש כקפטן המאנשאפט מ-2010 ועד פרישתו כתב טור מיוחד לקראת יורו 2016, והתייחס בין השאר גם לאיום הבטחוני שמרחף מעל קיום הטורניר ויבשת אירופה בכלל.

"אני זוכר את התמונות מגרמניה כאשר אירחנו את גביע העולם ב-2006", אמר, "עשרות אלפי אנשים ברחובות, ים של שלטים, חולצות ושירים. כולם היו מאוחדים בתחושה מיוחדת של אושר".

"זו הייתה הרגשה נפלאה", המשיך, "אני מקווה שכל מי שישתתף ביורו - האוהדים, הקבוצות ובעיקר צרפת המארחת - יחווה תחושות דומות השנה, למרות החשש הביטחוני המקושר לאירוע".

פיליפ לאהם קפטן נבחרת גרמניה. רויטרס
פיליפ לאהם קפטן נבחרת גרמניה/רויטרס

"ברקע של הטורניר יש מספר אנשים שיעשו הכל על מנת להבטיח שהאוהדים יוכלו לבנות מהספורט האהוב עליהם", הפנה לאהם את תשומת הלב לאנשי האבטחה ביורו, "אחותי עובדת כשוטרת ואני אוהב את זה שאנשים, ולא רק חומות וכלים טכניים, אחראיים לבטחון השחקנים והאוהדים. בין אם אני על המגרש או צופה בטלוויזיה אני מעריך מאוד את העבודה שלהם".

"זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2012 שאצפה בטורניר גדול מהספה", הוסיף, "אני לא שוקע יותר מידי בנוסטלגיה כשאני חושב שעל זה, אבל אחרי שישה טורנירים גדולים ו-113 הופעות אני קצת סקרן לראות איך זה ירגיש כאוהד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully