וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: אוסטריה גברה 1:2 על מלטה, אירלנד הפסידה בביתה לבלארוס

גל משחקי הידידות לקראת יורו 2016 נמשך. נבחרתו של מרסל קולר הסתפקה בשערים של אלסנדרו שופ ומרקו ארנאוטוביץ' מול הנמושה. רובי קין שוב לא שותף, שחקניו מרטין אוניל אכזבו ונכנעו 2:1

שחקני נבחרת בלארוס חוגגים. רויטרס
הרסו את המאזן האירי. בלארוס חוגגת/רויטרס

שתי נבחרות שתהיינה ביורו 2016 בצרפת קיימו הערב (שלישי) משחקי ידידות לקראת הטורניר. אוסטריה ניצחה 1:2 את מלטה, אירלנד הפסידה באותה תוצאה לבלארוס.

אירלנד - בלארוס 2:1

האירים הפסידו במבחנם האחרון לפני היורו, במפגש הראשון אי פעם בין הנבחרות, ושוב לא ניצחה אחרי 1:1 שהשיגה בשבוע שעבר מול הולנד. מרטין אוניל המתין עד לסיום המשחק עם פרסום הסגל הסופי של הנבחרת לטורניר בצרפת
ושחקניו קיבלו הזדמנות להוכיח שהם ראויים למקום ברשימה. רובי קין לא שותף בפעם השנייה ברציפות אך כנראה מדובר רק בניסיון לשמור על מלך ההופעות והשערים של האירים שלא ייפצע.

זה היה ההפסד הראשון של אירלנד לאחר 13 משחקים ברציפות. מיכאיל גורדייצ'וק (20) מקסים ולודג'קו (63) כבשו עבור האורחים. סטיבן וורד צימק (72). האירים הוגרלו לבית לא קל בכלל ביורו, הכולל את שבדיה, בלגיה ואיטליה.

שחקן נבחרת אוסטריה, מרקו ארנאוטוביץ'. AP
ניצחון קליל. האוסטרים חוגגים/AP

אוסטריה - מלטה 1:2

אחת הנבחרות המפתיעות של מוקדמות היורו, אוסטריה, אירחה למפגש קליל את מלטה וניסתה בעיקר לעבור את המשחק ללא פציעות או מבוכות מיותרות. זוהי הפעם הרביעית ברציפות שמשחק של האוסטרים מסתיים בתוצאה הזו לאחד הצדדים. אלסנדרו שופ (4) ומרקו ארנאוטוביץ' (18) סגרו את המשחק כבר בפתיחה, דויד אלאבה סיפק שער עצמי (87).

המבחן הבא של האוסטרים, שיהיה גם האחרון שלהם לפני המפגש עם הונגריה במסגרת אליפות אירופה, יהיה מול הולנד. שתי הנבחרות הנוספות שתפגוש בצרפת תהיינה פורטוגל ואיסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully