וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דאעש מתכנן פיגוע נגד אוהדי נבחרת אנגליה במארסיי

ב"סאן" טוענים שעל פי מסמכים שנמצאו במחשבו של אחד מבכירי ארגון הטרור, ישנה כוונה לפגוע בכמה שיותר אוהדים לפני המשחק נגד רוסיה ב-11 ביוני. גורם בשירותי הביטחון: "המידע מדאיג מאוד"

היורו בצרפת נמצא ממש בפתח, ובמקביל להכנות המקצועיות, איום הטרור של דאעש ממשיך לרחף מעל הטורניר הזה שייערך בצרפת. ב"סאן" מדווחים היום שזרוע של ארגון הטרור הקיצוני מתכננת פיגוע קטלני נגד אוהדים של נבחרת אנגליה במארסיי.

המשטרה טוענת שבמחשבו האישי של סלאח עבדסלאם, אחד מהמתכננים של הפיגועים הרצחניים בפריס ובבריסל, נמצאה תכנית לפיגוע שמכוון נגד אוהדי נבחרת אנגליה ולפיה אנשים מהארגון תכננים לירות במוקדי הריכוז של האוהדים מחוץ לפאן זון.

אוהדי נבחרת אנגליה. GettyImages
מוקד לפיגוע של דאע"ש. אוהדי נבחרת אנגליה. לאוהדים המצולמים אין קשר לידיעה/GettyImages

גורם בשירותי הביטחון האנגלים אמר: "מה שהאוהדים מתכננים לעשות מחוץ לאיזור המאובטח מדאיג אותנו יותר מהכול. הבארים מלאים בשמחה ואוהדים ששותים והם מהווים מטרה נוחה".

במחשבו האישי של עבדסלאם נמצאו תמונות של הנמל ההיסטורי במארסיי, המיקום שבו אוהדי אנגליה יתאספו בעוד שבועיים במשחק הפתיחה של אנגליה נגד רוסיה ב-11 ביוני. אלפי אוהדים אנגלים צפויים להציף את מוקדי הבילוי בעיר הנמל הדרומית לפני ואחרי המשחק ובכוחות הביטחון האנגליים עובדים באינטנסיביות בשיתוף פעולה עם גורמי הביטחון בצרפת כדי לנסות ולמנוע כל ניסיון טרור בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully