וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב תירץ את ההפסד של גרמניה, בספרד מתלהבים מנוליטו

מאמן נבחרת גרמניה תלה את ההפסד לסלובקיה בהרכב הצעיר: "אי אפשר לצפות להכול מבחורים צעירים". כוכב סלטה ויגו חגג צמד בניצחון על בוסניה: "לחלום זה בחינם, אני זמין לרשות דל בוסקה"

שוער נבחרת גרמניה אנדרה טר סטגן מול סלובקיה. GettyImages
ספג שער אומלל. טר סטגן/GettyImages

עוד פחות משבועיים ייצא לדרך טורניר יורו 2016 בצרפת, ולפחות על פי משחקי ההכנה, ליואכים לב מאמן נבחרת גרמניה אלופת העולם יש עוד הרבה עבודה. רגע לפני שהטורניר הגדול נפתח, המנשאפט הובכו עם 3:1 ביתי מול נבחרת סלובקיה. אולם, יש לציין שלב פתח עם הרבה שחקנים צעירים בהרכב.

לב התייחס להפסד מול סלובקיה ואמר: "אי אפשר לצפות להכול מבחורים צעירים במשחק כמו זה, אבל לכולם יש איכויות ועתיד מזהיר לפניהם. אחרי משחק כזה, מה שחשוב זה שאין לנו שחקנים פצועים חדשים". המאמן התייחס לפציעות שחקני הסגל ואמר: "ניפגש עם הרופאים כדי לבדוק מה מצבים של מאטס הומלס, בסטיאן שווינשטייגר ומרקו רוס ונראה מתי הם יוכלו להיות כשירים".

נוליטו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
הצגה בנבחרת. נוליטו/רויטרס

מי שנראתה טוב יותר היא אלופת אירופה המכהנת ספרד, שניצחה 1:3 את בוסניה. אריץ אדוריץ פתח בחוד במקום דייגו קוסטה הפצוע שלא זומן, אך מי שגנב את ההצגה היה נוליטו, כוכבה של סלטה ויגו שכבש צמד נהדר.

"ניסיתי לעשות את הכי טוב שאני יודע, כמו שאני עושה במועדון שלי", אמר נוליטו והוסיף: "הייתה לי הזדמנות להשלים שלושער, אבל אני שמח על הניצחון והצמד. צריך להמשיך ככה. כולם יודעים שהנבחרת ברמה גבוהה מאוד, אבל אפשר לחלום ואני זמין בשביל דל בוסקה".

ויסנטה דל בוסקה התייחס בעיקר לפציעה של דני קרבחאל, שנמצא בספק ליורו: "אני מאחל לו להחלים בזמן, אבל אני מתכונן להכול. אנחנו בידיים של הרופאים ואני מחכה לראות מה הם יגידו לנו על קרבחאל וגם על קוקה. נכון לעכשיו, ביירין נשאר עד שנדע מה חומרת הפציעה של קרבחאל".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה ושלטנו בקצב עם ברונו (סוריאנו) וססק. במחצית השנייה שלטנו פחות והמשחק היה יותר מאוזן. אני שמח על ההופעה של הבחורים הצעירים, הם עשו מה שאנחנו מצפים מהם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully