וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק: "הנוכחות של שווינשטייגר היא הכרחית עבור נבחרת גרמניה"

אחרי הבדיקה שקבעה כי קפטן אלופת העולם כשיר ליורו 2016, קשר העבר חלק לו מחמאות: "הוא המנהיג של הנבחרת, רק אם הוא לא מסוגל ללכת צריך להשאיר אותו בבית". לב: "לא מתחרט שאמרתי לגצה כי הוא טוב ממסי"

בסטיאן שווינשטייגר שחקן נבחרת גרמניה מתחמם. Martin Rose, GettyImages
ינהיג את אלופת העולם? שווינשטייגר/GettyImages, Martin Rose

12 ימים לשריקת הפתיחה של יורו 2016 ובזמן שחלק מהמאמנים ברחבי היבשת מנסים להתמודד עם סינון הסגל הסופי, בנבחרת גרמניה בעיקר מחייכים בעקבות החלמתו משביעת הרצון של קפטן הנבחרת בסטיאן שווינשטייגר.

עוד בנושא:
הסיפור המרגש של מרקו רוס
ההכנות של הנבחרות ליורו 2016

כזכור, קשר מנצ'סטר יונייטד נפגע בברך בצורה קשה במהלך חודש מרץ ומקומו בסגל לא היה מובטח בשל מצבו הרפואי. בשבוע שעבר עבר הקשר בדיקה שהוכיחה כי הוא כשיר לקראת האליפות בצרפת. על פי כל הדיווחים בגרמניה עולה כי יואכים לב יכלול את הקפטן בסגל, אך למיכאל באלאק ברור כי לא צריך להיות שום סימן שאלה בנוגע לשוויני.

מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב, עם יוליאן דראקסלר. GettyImages
יש מי שמקשיב? לב/GettyImages

קשר העבר של אלופת העולם, באיירן מינכן, באייר לברקוזן וצ'לסי חלק מחמאות לקשר בן ה-31: "המצב הבריאותי שלו אמנם לא מבטיח, אבל הנוכחות של בסטיאן בסגל היא הכרחית להצלחה של גרמניה ביורו. זה נכון שהוא עשוי לפספס את שני המשחקים הראשונים בשלב הבתים, אך בסטיאן מסוגל לתרום ברגעי האמת. מדובר במנהיג של הנבחרת".

באלאק הוסיף: "הסיבה היחידה להותיר אותו בבית היא אך ורק אם הוא לא מסוגל ללכת. זה לא המצב כרגע ולדעתי גם לב מבין את הנחיצות שלו לגבי המשימה".

בתוך כך, לב בחר להתייחס לשיחות שקיים עם מריו גצה לקראת מונדיאל 2014, אז כינה אותו כשחקן התקפה טוב יותר מאשר ליאונל מסי: "אני לא מתחרט על הדברים האלה. למריו יש יכולות אדירות ואני בטוח שהוא יכול להתמודד עם ההשוואה למסי. העיסוקים שלו עם באיירן הם לא ענייני, מה שחשוב עבורי היא היכולת שהוא מפגין במשחקים והאימונים". גרמניה תפגוש בבית ג' את אוקראינה, פולין וצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully