וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת: גם ז'רמי מתיו ייעדר מהיורו, סמואל אומטיטי במקומו

מארחת הטורניר איבדה חמישה מששת הבלמים המובילים שלה, כשגם שחקן ברצלונה הצטרף לרשימה אותה מוביל רפאל וראן. בלם ליון זומן במקומו, אופ"א ביטלה את הרחקתו של ממאדו סאקו

סמואל אומטיטי שחקן ליון מאוכזב. AP
עדיין ללא הופעות בנבחרת הבוגרת. סמואל אומטיטי/AP

13 ימים לפני משחק הפתיחה של יורו 2016, צרפת המארחת ממשיכה לבצע שינויים בסגל שלה בגלל פציעות. היום (שבת) נודע כי שחקן ההגנה ז'רמי מתיו לא יוכל ליטול חלק בטורניר בגלל פציעה בשרירי השוק ומי שזומן במקום שחקן ברצלונה הוא סמואל אומטיטי, בלמה של ליון שהופיע ברשימת הגיבוי של דידייה דשאן ועדיין לא רשם הופעה אחת בנבחרת הבוגרת.

למעשה, נבחרת הטריקולור איבדה כבר חמישה מששת הבלמים עליהם בנה דשאן. המרכזי שבהם הוא רפאל וראן שנגרע מהסגל בשבוע שעבר, כשאליו מצטרף כעת מתיו ועוד לפני כן קורט זומה, אמריק לאפורט וממאדו סאקו.

אגב, סאקו שהיה מושעה לחודש ימים בגלל שנכשל בבדיקת סמים קיבל רשות לחזור לפעילות. אחרי בדיקה חוזרת, באופ"א הודו שהחומר שנמצא בדמו של בלם ליברפול לא הופיע ברשימת החומרים האסורים ולכן הוא לא עבר כל עבירה. משמעות הדבר שסאקו נעדר לשווא, על לא עוול בכפו, מגמר הליגה האירופית. אם יקבל זיכוי מוחלט בשלושת הימים הקרובים, הוא עשוי להיכלל בכל זאת בסגל ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully