וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוכנים: רק 1:1 לרומניה מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו

הנבחרת של אנחל יורדנסקו, שתפגוש במשחק הפתיחה של היורו בעוד קצת יותר משבועיים, אכזבה במשחק שנערך בקומו. אובידיו הובאן לא נכלל בסגל. סרביה, בלי סטויקוביץ' וראיקוביץ', ניצחה 1:2 את קפריסין

ניקולאה סטנצ'ו שחקן נבחרת רומניה. GettyImages
השער של סטנצ'יו לא הספיק/GettyImages

בעוד קצת יותר משבועיים תתייצב נבחרת רומניה בסטאד דה פראנס למשחק סופר-קשה, מול המארחת צרפת, בערב הפתיחה של יורו 2016. אם לשפוט על פי התוצאה שלה במשחק ההכנה הראשון לטורניר, נראה שרומניה לא ממש מוכנה לאתגר.

הנבחרת של אנחל יורדנסקו סיימה הערב (רביעי) רק ב-1:1 מאכזב מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו במשחק שנערך באצטדיון בקומו, איטליה. ניקולאה סטנצ'יו ניצל טעות איומה של הגנת היריבה והעלה את רומניה ליתרון בדקה ה-27, אבל ארבע דקות לסיום מצא ג'רמי בוקילה את שער השוויון המפתיע לאחר שגלש וכבש מקרוב. המשחק הבא של רומניה יהיה ביום ראשון הקרוב מול אוקראינה ובהמשך היא תפגוש את גאורגיה, לפני שתתייצב למשחק מול הטריקולור. האלוף הטרי אובידיו הובאן זכה למנוחה ולא נכלל בסגל רומניה.

* שתי נבחרות שלא יהיו ביורו נפגשו הערב וסרביה ניצחה 1:2 את קפריסין. אלכסנדר מיטרוביץ' (2) ודושאן טאדיץ' (10) העלו את הסרבים ליתרון כפול מוקדם, ניקולה מקסימוביץ' צימק בשער עצמי (32). ולדימיר סטויקוביץ' ממכבי חיפה ופרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב, ששיחקו אתמול בגמר הגביע, לא היו כמובן בסגל של הסרבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully