וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל שוויץ: שאקירי, ליכטשטיינר ושאקה בפנים, אינלר בחוץ

פטקוביץ' פרסם את הסגל המורחב לקראת יורו 2016 והותיר הקפטן מחוץ לרשימה אחרי עונה מאכזבת בלסטר והתנצל, שאקה ישמש כקפטן החדש. גם הסגל המורחב של צפון אירלנד בפנים

ג'רדאן שאקירי שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
הכוכב של שוויץ. שאקירי/רויטרס

23 ימים לפתיחת יורו 2016, והנבחרות ממשיכות בפרסום הסגלים לקראת הטורניר בצרפת. היום (רביעי) הייתה זו נבחרת שוויץ ומאמנה ולדימיר פטקוביץ' שהציגה את הסגל המורחב המונה 28 שחקנים. המהלך המפתיע ביותר בסגל הוא הניפוי של קשר לסטר סיטי גוקאן אינלר.

הקפטן של האדומים לבנים, שרשם 89 הופעות במדים הלאומיים והיה אחראי לפריחה המחודשת של נאפולי, התקשה לתקוע יתד תחת קלאודיו ראניירי העונה. סרט הקפטן עבר לגרניט שאקה, קשר בורוסיה מנשנגלדבאך, שנחשב לאחת המטרות הבכירות של ארסנל לקראת הקיץ. פטקוביץ' התייחס להחלטה והצהיר: "אני מצטער, אינלר הוא שחקן גדול ואישיות גדולה אבל הייתי חייב לקבל את ההחלטה". אינלר, שרשם רק חמש הופעות ליגה העונה, נדחק הצדה בעונה ההיסטורית של לסטר כאשר אנגולו קאנטה ודני דרינקווטר זכו לעדיפות.

השם המפתיע הוא של דניס זכריה בן ה-19 מיאנג בויז, שנחשב לאחד הכישרונות העולים. הסגל כולל את שטפן ליכטשטיינר, ואלון ברהמי, ג'רדאן שאקירי, ריקרדו רודריגס, פביאן שאר, פיליפ סנדרוס ובריל אבמולו. שוויץ תפגוש בבית א' את המארחת צרפת, רומניה ואלבניה.

הסגל המלא

שוערים: רומן בורקי (בורוסיה דורטמונד), מרווין היץ (אאוגסבורג), יבון מובגו (יאנג בויז), יאנס זומר (בורוסיה מנשנגלדבאך).

הגנה: יוהאן ג'ורו (המבורג), ניקו אלבדי (בורוסיה מנשנגלדבאך), סטפן ליכטשטיינר (יובנטוס), מיכאל לאנג (באזל), פביאן שאר (הופנהיים), ריקרדו רודריגס (וולפסבורג), פרנסואה פרנסואה מובאנז'ה (טולוז), פיליפ סנדרוס (גראסהופרס), סטיבן וון ברגן (יאנג בויז), סילבן וידמר (אודינזה).

קישור: ואלון ברהמי (ווטפורד), בלרים דז'מאילי (גנואה), גלסון פרננדס (ראן), פביאן פרי (מיינץ), ג'רדאן שאקירי (סטוק סיטי), רנאטו שטפן (באזל), שני טראשג' (גראסהופרס), לוקה זופי(באזל), דניס זכריה (יאנג בויז), גרניט שאקה (בורוסיה מנשנגלדבאך).

התקפה: ארין דרדיוק (קסימפשה), בריל אמבולו (באזל), אדמיר מחמדי (באייר לברקוזן), האריס ספרוביץ' (איינטרכט פרנקפורט).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גרניט שאקה שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
הקפטן החדש. שאקה/GettyImages

גם נבחרת צפון אירלנד, שתשתתף לראשונה בטורניר אליפות אירופה, פרסמה את הסגל. מייקל אוניל הציג רשימה של 30 שחקנים.

פאדי מקנייר ממנצ'סטר יונייטד נכלל ברשימה כמו גם אקס השדים האדומים, רוי קארול. גם קייל לאפרטי, שהרשים בקמפיין המוקדמות. ויל גריג וליאם בויס נכללו ברשימה וינסו לתפוס מקום בין 23 השחקנים שייקחו חלק בהיסטוריה של צפון אירלנד. הנבחרת המפתיעה מהממלכה תפגוש בבית ג' את אלופת העולם גרמניה, אוקראינה ופולין.

הסגל המלא

שוערים: רוי קארול (נוט קאונטי), מייקל מקגוברן (המילטון), אלן מאנס (סנט ג'ונסון).

הגנה: ארון יוז (מלבורן), גארת' מקאולי (ווסט ברומיץ'), ג'וני אוואנס (ווסט ברומיץ'), קרייג קאת'קרט (ווטפורד), לי הודסון (MK דונס), פאדי מקנייר (מנצ'סטר יונייטד), דניאל לאפרטי(ברנלי), כריס ברד (דרבי קאונטי), קונור מקלוכלין (פליטווד), לוק מקולוך (דונקסטר), מיכאל סמית' (פיטסבורג).

קישור: סטיבן דיוויס (סאות'המפטון), ניל מקגין (אברדין), אוליבר נורווד (רדינג), שיין פרגוסון (מילוול), סטיוארט דאלאס(לידס), קורי אוואנס (בלקבורן), בן רייבס (MK דונס), ניאל מקגין (אברדין).

התקפה: ויל גריג (וויגאן), קייל לאפרטי (נוריץ'), קונור וושינגטון(ק.פ.ר), בילי מקאי (וויגאן), ליאם בויס (רוס קאונטי), ג'וש מאגניס (קילמרנוק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully