וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניסארס: "ציפיתי לדברים אחרים מדל בוסקה, כנראה שחייתי באשליות"

שוער נבחרת ספרד לשעבר לא מרוצה מהסגל שזומן ליורו. מאמן הלה רוחה על השארתם בחוץ של דייגו קוסטה וקאסורלה: "לא רצינו להכביד על הסגל עם יותר מידי שחקנים שמצבם הפיזי לא ברור"

לא מעט גבות הורמו בספרד לאחר פרסום הסגל הראשוני של ויסנטה דל בוסקה ליורו 2016 בצרפת. שחקנים כמו דייגו קוסטה, פאקו אלקאסר, פרננדו טורס, סרג'י רוברטו, סנטי קאסורלה וחואן מאטה נותרו בחוץ ומאמן הלה רוחה נדרש לספק הסברים על החלטותיו.

"שקלנו את כל האפשרויות", אמר, "והחלטנו שאנחנו לא רוצים להכביד על הסגל עם יותר מידי שחקנים שמצבם הפיזי לא ברור. בכל זאת זימנתי שני שחקנים שלא כשירים כרגע, דויד סילבה ולוקאס ואסקס, אך הם אמורים להיות כשירים. תיכננו לזמן אותם עוד לפני שנפצעו".

"קאסורלה למשל", הוסיף, "היה פצוע חמישה חודשים והוא עשה מאמץ אדיר על מנת לחזור לכושר, אך לא רצינו להביא אותו במצב כזה של חוסר וודאות".

קשר ארסנל בעצמו הגיב להשארתו בחוץ. "אני מודה לכל מי שתמך בי בזמן הפציעה", צייץ בטוויטר, "עשיתי כל מאמץ אפשרי וקצת יותר"

בנוגע לטורס, שנמצא בכושר נהדר בחציה השני של העונה במדי אתלטיקו מדריד, אמר דל בוסקה: "היה לו סיכוי כמו לכל השאר, אך נאלצנו להחליט".

הספרדי בן ה-65 הודה שהשארתם בחוץ של מאטה ומריו גספאר "הכאיבה לו במיוחד", ואמר: "יש המון תחרות וכואב להשאיר אנשים מחוץ לרשימה. אנחנו מעריכים את כולם אך בחרנו לפי מה שחשבנו שיהיה הכי טוב לנבחרת".

סנטיאגו קניסארס, שוער העבר של הנבחרת ושל ולנסיה, העביר ביקורת על השארתו בחוץ של חלוץ קבוצתו לשעבר פאקו אלקאסר שעשה עבודה טובה עבור הלה רוחה במשחקי המוקדמות. "ציפיתי לדברים אחרים מהרשימה של דל בוסקה", כתב בטוויטר, "כנראה שהייתי באשליות", וחתם את הציוץ בתיוגו של אלקאסר.

כמובן שלא כולם מאוכזבים מהרשימה. "אני מאוד שמח", אמר סאול מאתלטיקו מדריד, "אשתדל להישאר צנוע ולתת כל מה שאני יכול לנבחרת. אני רואה את זה כפרס על עבודה של שנים ומעריך את כל אלה שעזרו לי ואת חברי לקבוצה והמאמנים שלי שלימדו אותי המון".

מארק ברטרה נכלל גם הוא ברשימה בצעד שהפתיע רבים, שכן בלם ברצלונה לא ראה הרבה דשא בקבוצתו העונה. "שמח על הזימון אחרי עבודה קשה ואינטנסיבית לאורך העונה", כתב בפוסט באינסטגרם אליו הוסיף את תמונת הסגל שזומן, "זה חלום להמשיך לתרום לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully