וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל ספרד ליורו: דייגו קוסטה, טורס ומאטה בחוץ, אדוריץ בפנים

ויסנטה דל בוסקה פרסם סגל של 25 שחקנים לקראת צרפת והותיר בחוץ את חלוץ צ'לסי הפצוע וגם את אל ניניו, שנמצא בכושר מצוין באתלטיקו. גם קאסורלה בחוץ, מוראטה, נוליטו וסאול בפנים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אדוריץ כובש שלושער במדי בילבאו

ויסנטה דל בוסקה, מאמנה של נבחרת ספרד פרסם היום (שלישי) סגל של 25 שחקנים לקראת יורו 2016 שייפתח ב-10 ביוני בצרפת והנעדר הבולט בו הוא דייגו קוסטה, החלוץ המתאזרח של צ'לסי שסובל מפציעה וככל הנראה לא יהיה כשיר בזמן לפתיחת הקמפיין. גם פרננדו טורס שנמצא בכושר מצוין באתלטיקו מדריד נותר בחוץ. החלוצים שכן זומנו הם אריץ אדוריץ שחקנה של בילבאו, נוליטו מסלטה ויגו, אלאברו מוראטה חלוצה של יובנטוס, סאול מאתלטיקו מדריד ולוקאס ואסקס שחקנה של ריאל מדריד.

שם בולט נוסף שנעדר הוא סנטי קאסורלה, קשרה של ארסנל שגם הוא סבל העונה מפציעות. דל בוסקה הסביר את אי זימונו של קאסורלה ואמר: "הוא היה פצוע במשך חמישה חודשים. הוא עשה מאמצים להיות כשיר, אבל לא רצינו לזמן אנשים שיש לגביהם חוסר ודאות". חוליית ההגנה צפויה להיות מורכבת כולה משחקני ברצלונה וריאל מדריד כשצמד הבלמים ביורו הזה יהיה מורכב שוב מג'רארד פיקה וסרחיו ראמוס, כשג'ורדי אלבה ודניאל קרבחאל יאיישו את עמדות המגינים.

בחוליית הקישור מככבים אנדרס אינייסטה וסרחיו בוסקטס מברצלונה, דויד סילבה ממנצ'סטר סיטי וססק פברגאס מצ'לסי, אך מי שנותר בחוץ הוא חואן מאטה קשרה של מנצ'סטר יונייטד.

שחקן נבחרת ספרד, דייגו קוסטה. GettyImages
נשאר בחוץ. קוסטה/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: איקר קסיאס, דויד דה חאה, ריקו

הגנה: סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, דניאל קרבחאל, ג'ורדי אלבה, מארק בארטרה, ססאר אספיליקווטה, מיקל סאן חוסה, חואנפראן, ברונו.

קישור: סרחיו בוסקטס, קוקה, טיאגו אלקנטרה, איסקו, דויד סילבה, פדרו, ססק פברגאס, אנדרס אינייסטה.

התקפה: סאול, אריץ אדוריץ, נוליטו, אלברו מוראטה, לוקאס ואסקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully