וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולבואנה כועס: "אירועים מסוימים השפיעו על אי הזימון שלי ליורו"

דשאן טען שהיה מזמן אותו לסגל נבחרת צרפת אם היה בכושר, אבל הקשר רמז כי יש קשר לפרשה בה נסחט על ידי בנזמה. פוגבה הצהיר: "המטרה היא לזכות ביורו", ז'אלה התרגש: "הדמעות זלגו"

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן עם שחקן הנבחרת מתיו ולבואנה. GettyImages
עצבני. מתיו ולבואנה עם דידייה דשאן במונדיאל האחרון/GettyImages

התגובות לפרסום הסגל של נבחרת צרפת ליורו 2016, לא איחרו לבוא. דידייה דשאן הודיע הערב (חמישי) מי 23 השחקנים אותם בחר לטורניר הביתי, והשאיר לא מעט אנשים מאוכזבים, ביניהם חאתם בן ארפה שנותר רק ברשימת ההמתנה וייכלל בסגל אם במקרה אחד המוזמנים ייפצע. 10 מתוך 23 המוזמנים לסגל מגיעים מהפרמיירליג לעומת חמישה בלבד מהליגה הצרפתית. עוד שלושה מהליגה הספרדית, שלושה מהסרייה A, אחד מהבונדסליגה (קינגסלי קומאן) ואפילו נציג אחד לליגה המקסיקנית (אנדרה פייר ז'יניאק).

מתיו ולבואנה, קורבן פרשת הסחיטה של קארים בנזמה שנותר בחוץ "כי הייתה לו עונה קטסטרופלית" על פי דשאן, סיפק תגובה כעוסה בפייסבוק: "עכשיו זה רשמי, לא אהיה ביורו בצרפת. לא משנה מה הסיבות - ספורטיביות או לא, מוצדקות או לא - זו אכזבה עצומה עבורי. גם בגלל המעורבות שלי בנבחרת בשנים האחרונות וגם בגלל הקשר העז שלי לחולצה ולמדינה שלי. העונה הזו הושפעה מאירועים מסוימים שגרמו לפגיעה ביכולת שלי ולאי הזימון שלי. מתוך כבוד לחבריי ולנבחרת, לא אתן הצהרות לתקשורת עד לסיום הטורניר. אחרי היורו אדבר על כל מה שעבר עליי".

שחקן ליון, כריסטוף ז'אלה. GettyImages
בכה מול הטלוויזיה. כריסטוף ז'אלה/GettyImages

המגן כריסטוף ז'אלה, אחד השחקנים המבוגרים בסגל (בן 32), זומן לראשונה לטורניר גדול ולא הסתיר את התרגשותו: "בזמן ההודעה, הדמעות החלו לזלוג וכל הלחץ ירד. לחוות אירוע כזה מבפנים, לזכות ביורו - זה יכול להיות משהו יוצא דופן. אני צריך להודות לאלכס לקאזט, גם בזכותו אני בסגל. אני עצוב עבורו, אבל גם הוא וגם אומטיטי יהיו חלק מהעתיד של הנבחרת".

לוקא דין, שחקנה של רומא שהועדף על פני לייבין קורזאבה מפריס סן ז'רמן כמתחרה של טריס אברה על עמדת המגן השמאלי, אמר: "קיוויתי לקבל זימון, זו הפתעה משמחת. צפיתי בפרסום הסגל ואני מאושר, זה רגע מרגש. הייתה לי עונה טובה עם רומא והתמזל מזלי לקבל אפשרות לייצג את המדינה שלי בבית".

פול פוגבה הצהיר: "המטרה שלנו היא לזכות ביורו. אני מרגיש את הביטחון, הנחישות והשמחה. אני דרוך ומוכן. אם אנחנו משתתפים בטורניר, זה כדי לזכות בו".

עוד באותו נושא

נבחרת צרפת: אוליבייה ז'ירו בסגל, למרות דיווחים שנפצע

לכתבה המלאה

אנטואן גריזמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "גאה להיות ברשימת של 23 המוזמנים ליורו הביתי".

לורן קוסיילני צייץ: "שמח וגאה להשתתף ביורו, תודה לכולם על התמיכה".

קארים בנזמה, שידע מזמן שלא ייכלל בסגל בגלל פרשת הסחיטה של ולבואנה, פרגן לחברו רפאל וראן ובירך אותו בטוויטר.

ריימונד דומנק, מאמן נבחרת צרפת לשעבר, עקץ בחשבון הטוויטר שלו: "הסגל של דשאן, הו! מפתיע כמה זה לא מפתיע".

הפרשן אריק די מקו, שחקן העבר של מארסיי, הסכים: "יש כאן אפס הפתעות, כמו שחשבנו. דידייה הרגיל אותנו להמשכיות, הוא לא מאמין בהפתעה של הרגע האחרון. כולנו חשבנו שבן ארפה צריך להיות בפנים, אבל את מה שהוא עושה בליג 1 קומאן התחיל לעשות בליגת האלופות, וזה כנראה מה שהטה את כף המאזניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully