וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2016: איידור גודיונסן זומן לסגל איסלנד

החלוץ בן ה-37, שחזר לשחק במולדה לפני כמה חודשים, זומן לסגל האיסלנדי ויהיה היחיד בו ששם משפחתו לא מסתיים ב"סון". המאמן לאגרבק אמר: "אם הוא לא היה מקבל דקות במולדה, לא היינו מזמנים אותו"

שחקן נבחרת איסלנד, איידור גודיונסן. GettyImages
יהיה בסגל ליורו. גודיונסן/GettyImages

מאמן איסלנד לארס לאגרבק הודיע היום (שני) על סגל הנבחרת שלו ליורו 2016. השם הבולט והמוכר ביותר ברשימה הוא לא אחר מאשר איידור גודיונסן בן ה-37. שחקן צ'לסי, ברצלונה, בולטון, סטוק סיטי ופולהאם לשעבר, שמשחק היום במולדה הנורבגית, יהיה היחיד בסגל ששמו לא מסתיים ב"סון".

מאמן איסלנד לאגרבק אמר על הזימון: "אם איידור לא היה מוצא מועדון בינואר, לא היינו מזמנים אותו לסגל". גודיונסן, שרשם 84 הופעות בנבחרת איסלנד, הצטרף למולדה בינואר אחרי ששיחק עד נובמבר 2015 בסין. הוא השחקן המוכר ביותר מהמדינה שלו שתשחק לראשונה בטורניר גדול. הוא זכה בעבר בשתי אליפויות באנגליה עם צ'לסי, באליפות ספרד עם ברצלונה ובליגת האלופות איתה.

גודיונסן פרש מהנבחרת ב-2013 אחרי שהנבחרת שלו הפסידה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל לקרואטיה, אך הוא הוחזר במרץ 2015. החלוץ רשם שלוש הופעות במוקדמות היורו וכבש שער אחד. היימיר הלגרימסון, שעובד כמאמן משותף עם לאגרבק הוותיק, אמר: "הוא התקדם במולדה ונראה כשיר יותר ובמצב טוב יותר. הוא גם הראה את התשוקה הגדולה שיש לו". איסלנד תשחק בבית ו' ביורו 2016 עם פורטוגל, הונגריה ואוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully