וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית פרסמה בטעות את הסגל ליורו, ומחקה אותו מיד

טעות מוזרה באתר ההתאחדות האנגלית: הסגל, שהיה אמור להיות מפורסם ביום חמישי, דלף, אך נמחק מיד. לא ברור אם מדובר בסגל הנכון. שואו, ו-ווילשר בפנים, וולבק בחוץ. ווקר, רוז, קארול ודפו בסטנד ביי

מאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון. GettyImages
סגל מוזר. הודג'סון/GettyImages

ההתאחדות האנגלית פרסמה היום (שני) בטעות את הסגל המורחב של נבחרת שלושת האריות ליורו, ומחקה אותו מיד עם היוודע הטעות. לא ידוע אם מדובר בסגל הנכון, שעתיד להתפרסם ביום חמישי. אם כן, מדובר בסגל מוזר, בלשון המעטה, אותו בחר רוי הודג'סון.

הסגל, שכבר דלף ברחבי הרשת, כולל 23 שחקנים ועוד שבעה בסטנד ביי וכולל כמה החלטות מוזרות, כמו הכללתו של מגן מנצ'סטר יונייטד, לוק שואו, שלא שיחק כדורגל מאז שבר את רגלו בספטמבר. שואו, ככל הנראה, הועדף על פני דני רוז, שעבר עונה אדירה בטוטנהאם. רוז נכלל ברשימת הסטנד ביי יחד עם חברו לקבוצה, קייל ווקר, חלוץ ווסטהאם אנדי קארול וג'רמיין דפו מסנדרלנד.

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. AP
בפנים למרות הפציעה? שואו/AP

שחקן נוסף שנכלל בסגל הוא קשר ארסנל, ג'ק ווילשר, שפיספס את רוב העונה בשל פציעה. חברו לתותחנים, דני וולבק, נשאר בחוץ בעוד הפתעה. פיל ג'גיילקה, שעל פי רוב הדיווחים לא אמור להיות מזומן, כן נכלל ברשימה.

נותר רק לחכות ליום חמישי כדי לראות אם מדובר בסגל הנכון, מה שיגרום ללא מעט תגובות נזעמות על הזימונים של הודג'סון, או רק טעות לא משמעותית של גורם בהתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully