וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילקאי גונדואן נפצע בצורה קשה בברך ויחמיץ את יורו 2016

קשר דורטמונד ונבחרת גרמניה, שכבר נפצע בעבר בצורה קשה, לא ישחק בטורניר אחרי שפיקת ברכו יצאה מהמקום במהלך אימון. לא ברור כרגע כמה זמן ייעדר. מעברו הצפוי של הקשר בן ה-25 למנצ'סטר סיטי כנראה לא ייצא לפועל

אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד. GettyImages
אכזבה גדולה. גונדואן/GettyImages

חדשות עצובות הגיעו היום (שישי) מגרמניה כאשר נודע שקשר הנבחרת ודורטמונד, אילקאי גונדואן, נפצע בצורה קשה מאוד בברכו ויחמיץ את יורו 2016, שייערך בצרפת בקיץ הקרוב.

פיקת ברכו של הקשר יצאה מהמקום במהלך אימון דורטמונד ביום רביעי והיום, אחרי בדיקות שערך, נודע כי הוא ייאלץ לעבור ניתוח ולמעשה לא ישחק כדורגל בחודשים הקרובים.

גונדואן יחמיץ כמובן את הטורניר הגדול בצרפת וגרוע מכך, מעברו המתוכנן למנצ'סטר סיטי של פפ גוארדיולה בקיץ ככל הנראה לא ייצא לפועל.

מאמן באיירן מינכן פפ גוארדיולה. GettyImages
לא יקבל את החיזוק המבוקש. גוארדיולה/GettyImages

גונדואן בן ה-25 כבר חווה פציעה קשה בעונת 2013/2014 וישב בחוץ כמעט עונה שלמה. אחרי שהתאושש, וחיבר שתי עונות טובות, הגיעו החדשות העצובות הללו, שיעצרו שוב את הקריירה שלו בשיאה.

גונדואן מצטרף לרשימה הולכת ומתארכת של שחקנים שהיו אמורים להיכלל בסגלי הנבחרות שלהם, אבל נפצעו ולא יוכלו לשחק ביורו: דני (פורטוגל), פאביו קואנטראו (פורטוגל), אלכס אוקסלייד צ'מברליין (אנגליה), מאתיה פרין (איטליה), כריס ברנט (צפון אירלנד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully