וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם דלה עלי יחזור לניגריה, יום אחד הוא יוכל להיות מוכתר למלך"

אביו של שחקן טוטנהאם, קני, וכדורגלן העבר ג'ון פשאנו, חשפו שהוא נצר לשושלת המלכות של שבט יורובה. פשאנו: "דלה הוא נסיך וזה דבר עצום. מה זה אומר? הרבה בתים, מכוניות וכסף"

one

אביו של דלה עלי, קני עלי, התראיין לצהובון הבריטי "דיילי סטאר" וחשף שבעורקיו של בנו זורם דם של משפחת מלוכה. עלי הבן הפך העונה לאחד מהכדורגלנים הטובים בפרמיירליג ושימש בורג חשוב במאבק האליפות של טוטנהאם. בנוסף, כבר הפך לשחקן קבוע בסגל של נבחרת אנגליה.

"אם דלה היה חוזר עכשיו לניגריה, זה היה טירוף", אמר קני בן ה-46, שמתגורר ביוסטון, טקסס, "הוא היה זוכה לקבלת פנים של נשיא המדינה בכל מקום אליו הוא היה הולך. כולם בניגריה צופים בו וגאים בו. הוא נסיך וזה פותח הרבה דלתות. יש לו קו פתוח לנשיא ולראש הממשלה ברגע שהוא רק רוצה".

משפחת עלי היא חלק משבט יורובה, כמו עוד 40 מיליון איש בניגריה. דלה נולד לאב ניגרי ולאם אנגליה, דניס. אחרי שהוריו נפרדו, הוא גם עבר להתגורר עם אביו במדינה האפריקאית, שם חי שנתיים בגילאי 9-11. גם כדורגלן העבר ג'ון פשאנו הוא נצר לשבט יורובה והוא אמר: "דלה הוא נסיך וזה דבר עצום. אם הוא יחזור לניגריה הוא יקבל המון כבוד ואולי יום אחד גם יהפוך למלך השבט. מה זה אומר? הרבה בתים, מכוניות וכסף".

דלה עלי, שחקן טוטנהאם. GettyImages
הנסיך דלה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • דלה עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully