וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו מסתכן באפשרות שיחמיר את הפציעה ויחמיץ את היורו"

רופא נבחרת פורטוגל, דוקטור נונו קמפוס, מזהיר את הכוכב של ריאל מדריד מפני חזרה מוקדמת מדי למגרשים: "אם אכן מדובר בקרע, עליו לנוח עד ה-10 במאי". רופאי הקבוצה התייעצו עם רופאי ברצלונה

רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את ראיו וייקאנו

דווקא באמצע מירוץ אליפות צמוד ורווי שנאה, נראה שבברצלונה ובריאל מדריד דווקא נכונים לעזור אחת לשנייה. על פי דיווחים בספרד, רופאי ריאל מדריד פנו לצוות הרפואי של ברצלונה בבקשה להתייעץ לגבי הפציעה של כריסטיאנו רונאלדו.

על פי הדיווח, רונאלדו לא היה מרוצה מהתנהלות הצוות הרפואי של ריאל מדריד, שכשל העונה שכן חלק גדול משחקני הבלאנקוס סבלו מפציעות שרירים בשלב זה או אחר של העונה, ודרש ייעוץ חיצוני. אחד הרופאים נענה לבקשתו ופנה לצוות הרפואי של ברצלונה בבקשת ייעוץ.

רונאלדו מעריך את הצוות הרפואי בברצלונה ואישר את המהלך במטרה להחלים מהר יותר ולחזור למגרשים לקראת משחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי.

לאור העובדה שהפציעה של רונאלדו רק החמירה מאז נפצע נגד ויאריאל, עושה רושם שבריאל מוכנים לעשות הכל, רק כדי לשמור על שביעות רצונו ולהחזירו למגרשים כמה שיותר מהר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יסכן את היורו? רונאלדו/רויטרס

ריאל אמנם לא אישרה זאת, אך השמועות האחרונות באשר לפציעה מדברות על קרע אורך של כ-1.5 ס"מ בשריר הירך האחורי.הרופא של נבחרת פורטוגל, דוקטור נונו קמפוס, שכמובן טיפל בערב מספר פעמים בכוכב הנבחרת, מזהיר לגבי חזרה מוקדמת מידי למגרשים.

"אם האבחנה היא אכן קרע, זה ההחלמה הוא בין 18 ל-21 ימים", הסביר, "כאשר 12-14 הימים הראשונים מיועדים להחלמה מלאה ו-5-7 הימים הנוספים לעבודה על השריר". על פי הערכה זו של קמפוס רונאלדו ייאלץ לנוח עד ה-10 במאי, ויחמיץ את משחק הגומלין מול מנצ'סטר סיטי ואת משחק הליגה מול ולנסיה.

"כמובן שאם אין לו קרע זמן ההחלמה יהיה קצר יותר והוא יוכל לשחק מול סיטי", הוסיף נונו, "אך אם לא ינוח בכמות לה הוא זקוק, הוא מסתכן באפשרות שיחמיר את הפציעה ויחמיץ את אליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully