וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק ווילשר: "ברור שאני חושב על חזרה לנבחרת אנגליה לקראת היורו"

קשר ארסנל חזר לשחק אחרי כ-12 חודשים, וכבר רוצה להיות בסגל נבחרת אנגליה לטורניר הנבחרות שייפתח בקיץ בצרפת: "רוצה להיות מעורב. אני מרגיש מוכן ומקווה שאקבל יותר דקות במשחקים שנותרו עד לסיום העונה"

one

אחרי שלא שיחק כמעט 12 חודשים בשל פציעה קשה ברגל, קשר ארסנל, ג'ק ווילשר, חזר אמש (ראשון) למגרשים, כשעלה כמחליף בדקה ה-84 ב-0:0 מול סנדרלנד. מלבד אוהדי ארסנל ששמחו לראות את הקשר בן ה-24 חוזר לשחק, גם אוהדי הנבחרת האנגלית היו מרוצים מכך, ואף תהו האם השחקן ייצא עם נבחרת שלושת האריות ליורו הקרוב שייפתח בצרפת בקיץ.

אם שואלים את ווילשר עצמו, ששיחק תקופה ארוכה בקבוצת המילואים של ארסנל כדי לחזור לכושר, הוא חולם על חזרה לסגל הנבחרת לקראת אליפות אירופה לנבחרות. "ברור שאני חושב על חזרה לנבחרת", אמר ווילשר. "אני רוצה להוית מעורב. אני מרגיש שאני מוכן וכרגע זו המטרה שעומדת לנגד עיניי. נותרו שלושה משחקים עד לסיום העונה, ואני מקווה שאקבל מספיק דקות כדי להראות את יכולתי".

ווילשר הוסיף: "היה נהדר לחזור לכר הדשא. עבדתי כל השנה בשביל החזרה הזו. המשחק מול סנדרלנד? כשנצפה בווידאו נתאכזב, כי היינו צריכים לנצח. שיחקנו טוב יותר ועשינו כמה פעולות טובות".

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל. רויטרס
יהיה בסגל? ווילשר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully