וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוריגי בספק ליורו, רוברטו מרטינס: "זה היה ערב נוראי שלנו"

חלוצה של ליברפול נפצע בצורה קשה בקרסולו אחרי תיקול חריף של פונס מורי במהלך הדרבי מול אברטון ועלול להיעדר מספר חודשים. מאמן אברטון התנצל על התבוסה: "הכול השתבש לנו במשחק הזה"

one

שלושה משחקי השלמה נערכו אתמול (רביעי) בפרמיירליג, כאשר ליברפול המשיכה בכושר הנהדר שלה עם 0:4 בדרבי על אברטון, אבל מה שייזכר מהמשחק הזה זה בעיקר הכניסה המכוערת של ראמירו פונס מורי הבלם הארגנטינאי בדיבוק אוריגי, החלוץ הבלגי של המרסיסיידרס. מורי דרך בגסות בקרסולו של אוריגי והורחק וכעת ממתינים בליברפול לתוצאות הבדיקה של השחקן, שהחשש הוא שהוא שבר את הקרסול מה שיגרום לו להיעדר עד סוף העונה ולהחמיץ גם את היורו שייפתח בחודש יוני בצרפת.

דיבוק אוריגי שחקן ליברפול. GettyImages
פציעה קשה מאוד. אוריגי/GettyImages

יורגן קלופ ניסה להרגיע לאחר המשחק וטען שאוריגי לא שבר את הקרסול ואמר: "הקרסול של דיבוק לא שבור. ראיתי אותו בחדר הרפואי מחייך. הוא סובב את הקרסול". בכל מקרה אחרי צילום שיעבור השחקן תתברר חומרת פציעתו.בצד השני, רוברטו מרטינס מאמנה של אברטון ממשיך את העונה האיומה של קבוצתו ועל פי כל הדיווחים תפקידו נמצא בסכנה. "זה היה משחק נוראי שלנו", אמר מרטינס לאחר המשחק, "כל מה שהיה יכול להשתבש השתבש. אנחנו חייבים לשכוח מהמשחק הזה ולהמשיך הלאה". על התיקו הנוראי של פונס מורי אמר מרטינס: "הוא ניסה לזכות בכדור, הוא לא ניסה לפגוע באוריגי אבל אני מבין למה השופט הרחיק אותו. אני בטוח שהוא מצטער על האירוע הזה".

למרות שמנצ'סטר יונייטד מנהלת מגעים עם מוריניו לגבי העונה הבאה, לואי ואן חאל ממשיך לעשות את שלו על הקווים והוליך אמש את השדים האדומים ל-0:2 קליל על קריסטל פאלאס, ניצחון ששמר את השדים האדומים במרחק 2 נקודות בלבד ממנצ'סטר סיטי השלישית שנמצאת במקום שמקנה כרטיס אוטומטי לליגת האלופות.

"אני מאוד שמח על ההופעה שלנו", אמר ואן חאל לאחר המשחק והוסיף: "היינו צריכים לסיים המשחק הרבה יותר מוקדם. יצרנו הרבה מצבים ולא נתנו להם לתקוף אותנו. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שזה היה משחק טוב, אבל זה היה משחק של 0:5.

המאמן התייחס למאבק מול ארסנל וסיטי על המקום בליגת האלופות ואמר: "אנחנו חזק במאבק הזה. כל היריבות בליגה הזו הן קשות.

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול הביסה 0:4 את אברטון, פציעה קשה לדיבוק אוריגי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully