וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת פורטוגל: פאביו קואנטראו יעבור ניתוח ויחמיץ את יורו 2016

המגן השמאלי ינותח בירך וייעדר לפחות שלושה חודשים. בלי קשר לפציעה, מונאקו החליטה שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. אליסאו ורפאל גריירו יאבקו את המקום בהרכב של פרננדו סנטוס

פאביו קואנטראו שחקן מונאקו לפני סטפנו אוקאקה שחקן אנדרלכט. רויטרס
עונה רוויית פציעות. קואנטראו במדי מונאקו/רויטרס

פאביו קואנטראו יעבור ניתוח וייעדר מיורו 2016. מגן מונאקו ונבחרת פורטוגל סובל מפציעה בירך ואחרי שיעבור ניתוח בפינלנד, הוא יזדקק לתקופת החלמה מינימלית של שלושה חודשים. התקופה הזו עלולה גם להתארך ולהגיע לחצי שנה.

קואנטראו בן ה-28 צבר 51 הופעות בנבחרת פורטוגל והיה חלק בלתי נפרד מהסגל במונדיאלים ב-2010 וב-2014 וביורו 2012. בקיץ האחרון הוא הושאל מריאל מדריד למונאקו, אבל הוא סבל משורה של פציעות לכל אורך העונה ושותף ב-15 משחקי ליגה בלבד. הקבוצה מהנסיכות לא מתכוונת לשאול אותו בעונה הבאה או לנסות לרכוש אותו, והוא יחזור למדריד.

קואנטראו לא שיחק בנבחרת פורטוגל מאז הניצחון על דנמרק 0:1 באוקטובר, במסגרת מוקדמות יורו 2016. אליסאו מבנפיקה ורפאל גריירו מלוריין הצרפתית, תופקדו בעמדת המגן השמאלי בשני משחקי הידידות נגד בולגריה ובלגיה לפני פחות מחודש, והם ייאבקו על המקום בהרכב בטורניר הקרוב.

פורטוגל תפתח את הופעותיה בבית ו' עם משחק נגד איסלנד בסנט אטיין. בהמשך היא תפגוש את אוסטריה החזקה פארק דה פראנס בפריס, והמשחק האחרון שלה בשלב הבתים יהיה נגד הונגריה בליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully