וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מבריסל: "היורו בצרפת הוא מטרה עיקרית של דאע"ש"

מוחמד אבריני, 31, חבר בארגון דאע"ש שנעצר בשבוע האחרון ואחראי לפיגועים בפריס ובריסל, סיפק מידע מדאיג בחקירת המשטרה שלו. חוקר משטרה: "זה לא סקופ שהטרוריסטים רוצים להתקיף ביורו"

פחות מחודשיים נותרו עד פתיחת היורו בצרפת ולצד הציפייה לקראת האירוע, ישנם גם לא מעט חששות ביטחוניות לנוכח הפיגועים האחרונים בצרפת ובבלגיה והיום (שני) בצרפת מתפרסמת ידיעה מדאיגה שלפיה מוחמד אבריני, 31, חבר בתא הטרור של דאע"ש שנעצר בשבוע האחרון, אמר בחקירת המשטרה שלו שהיורו בצרפת הוא המטרה העיקרית של ארגון הטרור הרצחני.

"זה לא סקופ שהטרוריסטים רוצים להתקיף במהלך היורו", אמר חוקר משטרה לעיתון הליבראסיון הצרפתי והוסיף: "כוחות משטרה עוברים על תרחישים של התקפה אפשרית ומפתחים דרכי פעולה לתגובה".

החוקר הוסיף: "אם דבריו של אבריני נכונים, זה רק מאשר את העובדה שבלגיה הפכה להיות מוקד מסוכן שבו יש תאי טרור איסלאמיים הדוקים וצריך לעקוב אחריהם בצורה יותר אינטנסיבית".

הפיגועים בבריסל: נעצר "המחבל עם הכובע" שנמלט מנמל התעופה. רויטרס
סיפק מידע מדאיג מאוד. מוחמד אבריני/רויטרס

אבריני, בלגי ממוצא מרוקאי, נעצר ביום שישי כמעט חמישה חודשים אחרי הפיגוע הרצחני בפריס בנובמבר האחרון שבו נרצחו 130 אנשים. הוא גם אחד האחראים לפיגוע הקטלני בבריסל שבו נרצחו 32 אנשים בבירת בלגיה.

הסטאד דה פראנס, שיארח את גמר היורו, היה מטרה של מפגע מתאבד במהלך משחק הידידות שו צרפת אירחה את גרמניה בנובמבר. יותר מ-2.5 מיליון אוהדים צפויים להגיע למשחקים באליפות שייערכו בעשרה אצטדיונים וערים שונות, כאשר 7 מיליון נוספים צפויים לצפות במשחקים במוקדי האוהדים השונים ברחבי המדינה.

קהל עוזב את האיצטדיון הלאומי סטאד דה פראנס. AP
יעד עיקרי לפיגוע של דאעש. סטאד דה פראנס/AP
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully