וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: ג'ורדן הנדרסון גמר את העונה, בספק ליורו

קשר המייטי רדס נפל בצורה לא מוצלחת במהלך ה-1:1 מול בורוסיה דורטמונד וסובל מפציעה ברצועה הצידית של הברך. השחקן בן ה-25 ייעדר לתקופה שבין 6-8 שבועות. ג'ק ווילשר חזר אחרי קרוב לשנה

one

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון של ליברפול

בשורות לא טובות לג'ורדן הנדרסון, ליברפול ונבחרת אנגליה. הקשר, שנפצע במהלך ה-1:1 מול בורוסיה דורטמונד אתמול (חמישי) סובל מפציעה ברצועה הצידית של הברך וייעדר בין שישה לשמונה שבועות. המייטי רדס ייאלצו להסתדר ללא הקפטן שלהם בוודאות עד תום העונה, גם אם יגיעו לגמר הליגה האירופית ב-18 במאי. בעקבות כך, הנדרסון בן ה-25 נמצא גם בספק ליורו 2016 כיוון שרוי הודג'סון צפוי להודיע על סגל 23 השחקנים שלו ב-12 במאי והקשר לא יוכל להרשים אותו עד אז.

ג'ורדן הנדרסון קשר ליברפול. GettyImages
פציעה בתזמון אומלל מבחינתו. הנדרסון לאחר הפציעה/GettyImages

הנדרסון נפל בצורה לא מוצלחת במחצית הראשונה במשחק מול דורטמונד ועבר צילום מיד עם חזרתו לליברפול ביום שישי. הצילום הראה שהנדרסון סובל מפציעה ברצועה הצידית של הברך, פציעה שיכולה לגרום להיעדרות של עד שלושה חודשים. עם זאת, המצב שלו לא חמור עד כדי כך והוא ייעדר בין שישה לשמונה שבועות. הוא לא זקוק לניתוח, אלא רק לטיפולים ולתקופה אינטנסיבית של שיקום, אבל לא ישחק יותר העונה בליברפול. במידה שייעדר למשך שמונה שבועות, הנדרסון יחמיץ את שלושת משחקי הידידות שיהיו לאנגליה לפני היורו: מול טורקיה באצטדיון של מנצ'סטר סיטי ב-22 במאי, נגד אוסטרליה באצטדיון האור ב-27 במאי ומול פורטוגל ב-2 ביוני בוומבלי.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל. רויטרס
ווילשר במשחק הקאמבק שלו/רויטרס

בניגוד להנדרסון שלא ישחק בתקופה הקרובה, מי שדווקא חזר הערב הוא ג'ק ווילשר. קשר ארסנל, שלא שיחק מאז מאי 2015, רשם 65 דקות במשחק של הקבוצה עד גיל 21 של המועדון מול ניוקאסל והוחלף כשהיא הובילה 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully