וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו חלק מהאישומים נגד בנזמה, שעשוי לחזור לנבחרת צרפת

3 חודשים אחרי שהושעה מהנבחרת בשל חשד למעורבותו בפרשת "קלטת הסקס", בית המשפט לערעורים בוורסאי ביטל חלק מהאישומים נגד החלוץ והתיר לו להיפגש עם ולבואנה. ישחק ביורו?

one

שלושה חודשים אחרי שהושעה מנבחרת צרפת, נסללה דרכו של קארים בנזמה בחזרה לסגל הטריקולור. זאת לאחר שבית המשפט לערעורים בוורסאיי ביטל חלק מהאישומים נגד השחקן על מעורבותו בקלטת הסקס והסחיטה של חברו לנבחרת לשעבר מתיו ולבואנה.

כזכור, בדצמבר האחרון ההתאחדות הצרפתית השעתה את בנזמה מהנבחרת בשל החקירות למעורבותו בפרשת קלטת הסקס והסחיטה של ולבואנה ובית המשפט אסר עליו לפגוש את שחקן ליון, אך היום האיסור הזה בוטל וזה עשוי להביא להחלטה של ההתאחדות להחזיר את החלוץ לנבחרת, בשורותיה הוא כבש 27 שערים ב-81 הופעות.

שחקן נבחרת צרפת, קארים בנזמה. רויטרס
ילבש את החולצה הזו גם ביורו? בנזמה/רויטרס

יש לציין שישנה עדיין אפשרות שהתיק הזה יעמוד בפני וועדת האתיקה, כשבכל מקרה בנזמה מושבת למספר שבועות בשל פציעה והוא לא יעמוד לרשות דשאן במשחקי הידידות הקרובים שתקיים מארחת היורו מול הולנד ב-25 בחודש ומול רוסיה ב-29 בחוד.

דידייה דשאן המאמן הלאומי התייחס בפברואר לעתידו של בנזמה בנבחרת ואמר: "נכון להיות, הוא עדיין לא זמין ואני לא יכול לזמן אותו לסגל אבל דברים יכולים להשתנות". בסגל צרפת יש חלוצים מצוינים כמו אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד, אוליבייה ז'ירו מארסנל ואנתוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד, אך בנזמה שכבש העונה 19 שערי ליגה ב-19 הופעות לפני שנפצע בהחלט יכול לשדרג את סגל הנבחרת הצרפתית שתנסה לזכות ביורו אותו היא תארח בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully