וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן זועם על הצוות הרפואי של ריאל: "מכרתם אשליות לגבי בייל"

הבלאגן סביב הפציעה של הוולשי נמשך. מאמן הבלאנקוס הסתכסך עם רופא הקבוצה, שטעה בהערכה הראשונית ומסר מידע שגוי. בספרד לועגים לפרס, שמצידו בוחן מועמד חדש ב-80 מיליון יורו. צפו: רונאלדו מנסה להשחיל לזידאן בין הרגליים, ונכשל

one

ריאל מדריד עושה כל שביכולתה כדי למנוע רעשי רקע, אבל הסיפורים על מה שמתרחש בתוככי חדר ההלבשה דולפים שוב ושוב, ובימים האחרונים הנושא החם הוא גארת' בייל. הוולשי, שנרכש ב-100.7 מיליון יורו מטוטנהאם לפני שלושה קיצים, מרבה להיפצע ונמצא כעת בעיצומה של התאוששות מפציעה נוספת. ב'אס' בדקו ומצאו שמאז הצטרף לשורות הבלאנקוס ב-2013, בייל שותף רק ב-45 אחוז מהמשחקים. בסך הכל, שותף החלוץ ל-8,826 דקות. בחישוב מהיר, יוצא שריאל שילמה פחות או יותר 750 אלף יורו עבור כל משחק שלו.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
הבלאגן חוגג. בייל/AP

היום (שישי) מדווחים בבירת ספרד שמצבו של בייל שוב החמיר, ולא ברור אם יוכל לחזור גם בעוד שלושה שבועות, זמן ההחלמה שהקציבו לו אחרי הדיאגנוזה הראשונית. עוד מדווח ב'מארקה' כי זינדין זידאן התייאש מהמצב, והודיע חגיגית לצוות הרפואי שלא יטרידו אותו בספקולציות לגבי מועד חזרתו של הוולשי, אלא יעניקו לו אינפורמציה לגביו אך ורק כשיהיה שוב בכושר משחק. עוד נתכב כי זידאן אמר לראש הצוות "מכרת לי אשליות". זידאן זעם על כך שכמעט מדי משחק מעלה הצוות הרפואי של הבלאנקוס השערות לגבי בייל וכשירותו, והבהיר כי הוא מעוניין לשתף אותו אך ורק בסיומו של התהליך. המשמעות היא שבייל בכל מקרה לא יהיה כשיר לצד המשחקים מול רומא בשמינית גמר ליגת האלופות. אגב, ההתפתחויות האחרונות סביב בייל עלולות להביא לסיום תפקידו של ד"ר מרטין אולמו, שמשמש רופא הקבוצה במשך שנים רבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רונאלדו היה במצב רוח משועשע באימון היום וניסה להשחיל לזידאן בין הרגליים, מה שלא ממש הצליח

CR7 גם חגג וגנב לקסימיירו את כובע הגרב אחרי עקב מוצלח של המאמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully