וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "המאבק עם הפועל באר שבע יהיה עד הרגע האחרון"

17.1.2016 / 16:30

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת העיתונאים על המשחקים הקשים שצפויים ועל המירוץ לתואר עם היריבה: "התואר לא ייקבע בקרוב, גם אם נפסיד משחק אחד". אבי ריקן: "אין פחד מללמוד משהו ממאמן חדש"

קובי אליהו

אחרי שהפועל באר שבע ניצחה והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות, תנסה מכבי תל אביב להחזירו שוב לנקודה, כשתפגוש מחר את הפועל עכו (שני, 20:00, ספורט 1 ו-HD). מאמן הצהובים, פטר בוס, מדבר בשעה זו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, ומתייחס גם לנושא החיזוק.

מכבי תל אביב תגיע למשחק אחרי ה-1:3 על הפועל ניר רמת השרון בגביע המדינה. הצהובים העפילו לשמינית הגמר לאחר משחק לא פשוט מול הקבוצה מהלאומית ויפגשו בשלב הבא את הפועל ראשון לציון - גם כן מהליגה הלאומית.

ערן זהבי/קובי אליהו

פטר בוס: "אני חושב שכל משחק עד הסוף הוא חשוב, באר שבע ניצחה וכנראה תנצח עוד משחקים. כל משחק יהיה חשוב מעכשיו, אמרתם שהפועל עכו תסגר את המשחק, זה אפשרי, ונראה את זה יותר באופן קבוע כשנשחק נגד קבוצות כאלה. ננסה ליצור ספייס, לייצר מצבים ולנצח"

על השבוע הראשון בתפקיד: "הופתעתי מהמשחק הראשון שלנו, כי לא ידעתי למה לצפות. ראיתי את רוב השחקנים, אלו שלא שיחקו במשחק נגד מכבי חיפה שיחקו בגביע, אז יש לי חוות דעת כללית עליהם. ההתרשמות הכאשונה שלי מהקבצוה נהדרת, גם מהעיר תל אביב. אני שמח לגור כאן, זה מקום מדהים, אבל אני כאן בשביל הכדורגל, לנצח ולהשיג תארים. יש עוד דרך ארוכה, נעבוד קשה כדי להשיג את מה שצריך. התואר לא ייקבע אחרי מחר, כרגע המצב בטבלה צמוד, וזה יהיה ככה עד סוף העונה. גם אם נסיים בתיקו או נפסיד משחק, התואר לא ייקבע אחרי המשחק מחר נגד עכו. אני לעולם לא מדבר על 11 שחקנים, אלא על סגל שלם. יש לנו סגל רחב ונשתמש בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הופתע מהמשחק הראשון. בוס/קובי אליהו

אבי ריקן: אני לא מופתע מהקבוצה, כששיחקתי בשוויץ הייתה לי התרשמות ממכבי. ידעתי לאן אני מגיע ומה הציפיות, יש תמיכה מכולם. אני פה חצי שנה והייתה לי התאקלמות מהירה. שינוי מאמנים שם את כולנו באותה נקודה, רוצים וצריכים להוכיח שלכולם מגיע לשחק. האימונים בקצב גבוה וכל אחד רוצה להוכיח את עצמו. מאז שהצוות החדש הגיע, אנחנו מנסים ללמוד מה הם רוצים מאיתנו ולנסות ליישם את זה במגרש. אנחנו לוחצים ורצים יותר, מקווה שזה יעזור לנו. זו המטרה. אנחנו לא במקום של להיות מאוכזבים או מרוצים מהמאמן החדש, לא משנה מי הצוות. יש פה מועדון שכולם מחויבים אליו".

על המאבק עם הפועל באר שבע אמר ריקן: "היו משחקים שניצחנו ובאר שבע שיחקה אחרינו, אין לחץ, אבל אנחנו תחת רצון להוכיח. כמו שהמאמן אמר, זה ילך עד הסוף, יש עוד פלייאוף ומשחקים קשים. מקווים לאבד כמה שפחות נקודות. רוצים להתרכז בכל משחק, זה מה שעומד לנגד עיניו מחר.
לא צריך להיות פחד מללמוד, אנחנו קבוצה טובה, יודעים למה לצפות בליגה הזאת. אין פה פחד, רק רצון להיראות טוב על המגרש. ולקחת שלוש נקודות. יש פה צוות שנותן את האפשרות להיות בכושר, יש סגל מאוד רחב ואיכותי, ואם יש שני משחקים בזמן קצר, משתמשים בכל השחקנים. אם המאמן דורש לחץ, אז נעשה את זה. אם נראה שבאזישהו שלב שיש עייפות, נעשה מה שצריך, גם אם זה ב-100 דקות של משחק. יש אנרגיות הטובות עכשיו, נקח את זה הלאה. יש מאבק קשה עם באר שבע, ונהייה מוכנים לכל משחק עד הסוף".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה להוכיח לצוות החדש. ריקן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully