וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הגרלת יורו 2016

ההגרלה המרתקת של היורו תערך בפריס (19:00, ספורט 2) ועם טורניר של 24 נבחרות, נקבל גם יותר משחקים. צרפת תארח את הטורניר בפעם השלישית בתולדותיה, מישל פלאטיני המושעה ייעדר

אחרי ששלב הפלייאוף הסתיים, תמונות העולות נסגרה, והכל כבר מוכן, מחר (שבת, 19:00, ספורט2), תערך הגרלת שלב הבתים של יורו 2016. עיני כל אירופה (והעולם) יהיו נשואות אל עבר פריס, שם תצא לדרך ההגרלה, אשר תקבע בנוסף לבתים, גם את סדר המשחקים. 51 כאלה יתקיימו (10 ביוני עד 10 ביולי), לעומת 31 בטורנירים הקודמים.

מי שלא יהיה נוכח בהגרלה מחר הוא נשיא אופ"א מישל פלאטיני, שערעורו נגד ההשעייה ל-90 יום שהוטל עליו על ידי פיפ"א נדחה היום על ידי ה-CAS. כזכור, פלאטיני הושעה יחד עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר בשל פרשיות השחיתות שנחקרות נגד הארגונים בראשם הם עומדים והיום התברר כי העונש נותר על כנו, מה שימנע מהצרפתי בן ה-60 להגיע להגרלה לקראת היורו שייערך בצרפת מדינתו.

למעט החלוקה לדרגים, אין הגבלה כלשהי, ככה שגרמניה ופולין יכולות להיפגש שוב לאחר שנפגשו בבית המוקדם, כמו גם ספרד וסלובקיה. האליפות עצמה תצא לדרך ב-10 ביוני והגמר ייערך בחלוף חודש בדיוק, ב-10 ביולי, בסטאד דה פראנס. האצטדיונים החדשים שיארחו משחקים יהיו בליל, ליון, ניס ובורדו, כשגם פארק דה פראנס של פריס סן ז'רמן, סטאד ולודרום של מארסיי, ז'ופרואה גישאר של סנט אטיין, סטאד בולאר-דלליס המשופץ של לאנס וסטאד מוניסיפל של טולוז ישתתפו בחגיגת הכדורגל. סך הכול 10 מגרשים, כאשר הקטן מתוכם, האצטדיון בטולוז, יכול לאכלס 33,300 צופים.

שחקני נבחרת צרפת ואנגליה בדקת הדומייה. רויטרס
יהיה מעניין. שחקני נבחרות צרפת ואנגליה/רויטרס

השלב הראשון יורכב משישה בתים בני ארבע נבחרות כל אחד, מתוכם תעפלנה לשמינית הגמר שתי הראשונות וכן ארבע הטובות ביותר מבין המסיימות במקום השלישי. כך, שמונה נבחרות בלבד מתוך ה-24 תעזובנה את צרפת בסיום שלב הבתים, בעוד היתר ממשיכות הלאה לשלב שמינית הגמר, שלא היה קיים בטורנירים הקודמים.

צרפת, לה זו תהיה הפעם השלישית כמארחת, הייתה האחרונה לזכות בתואר ככזו, ב-1984. היא שובצה כבר לבית A כמדורגת מהדרג הראשון, כשבנוסף אליה, גם ספרד, גרמניה, פורטוגל, בלגיה ואנגליה תוגרלנה כראשי בתים.

דרג א'

צרפת, ספרד, גרמניה, פורטוגל, בלגיה, אנגליה.

דרג ב'

איטליה, רוסיה, שוויץ, אוסטריה, קרואטיה, אוקראינה.

דרג ג'

צ'כיה, שבדיה, פולין, רומניה, סלובקיה, הונגריה.

דרג ד'

טורקיה, אירלנד, איסלנד, ויילס, אלבניה, צפון אירלנד.

מישל פלאטיני, נשיא אופ"א, מודיע כי צרפת תארח את יורו 2016. רויטרס
לא יהיה נוכח בהגרלה. פלאטיני/רויטרס

נבחרת וויילס כבר נחתה בפריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully