וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את אייבר 0:2

הבלאנקוס הציגו יכולת פושרת, אך למרות זאת חזרו למסלול הניצחונות אחרי התבוסה הכואבת בקלאסיקו. גארת' בייל כבש מבישול של לוקה מודריץ' (43), כריסטיאנו רונאלדו הוסיף את השני בפנדל שלא היה (82). שלושער לאריץ אדוריץ בניצחון בילבאו, 0:1 לסביליה על ולנסיה

מחזור 13מחצית29/11/2015
אייבר
    1:0
      ריאל מדריד
      one

      בווידאו: תקציר ה-0:2 של ריאל מדריד במגרשה של אייבר

      המחזור ה-13 בליגה הספרדית יסתיים היום (ראשון) כשבמשחק המוקדם של היום, הפתיעה חטאפה את ויאריאל עם ניצחון 0:2. ריאל מדריד התאוששה מההפסד בקלאסיקו עם ניצחון 0:2 על אייבר. אריץ אדוריץ כיכב עם שלושער ב-0:3 של אתלטיק בילבאו על ראיו וייקאנו, וסביליה ניצחה 0:1 את ולנסיה בקרב המאכזבות.

      לפעמים הדרך לא חשובה, אלא רק התוצאה. קחו את ריאל מדריד לדוגמא, שגברה הערב (ראשון) 0:2 על אייבר למרות שהציגה יכולת בינונית, ניצחון שיעזור לה להתאושש מהתבוסה הכואבת לברצלונה בקלאסיקו במחזור הקודם. הבלאנקוס הגיעו למשחק אחרי ההשפלה, שהגדילה את רצף ההפסדים בליגה לשניים, אך הערב יוכלו לצאת לדרך חדשה כשאספו שלוש נקודות במשחק החוץ הקשה.

      המשחק בין השתיים היה די משעמם. מצבים ליד השערים בקושי נרשמו, כריסטיאנו רונאלדו היה חלש ודווקא המארחת הייתה זו שניסתה ליזום. זה לא הפריע לריאל מדריד לעלות ליתרון בדקה ה-43, כשגארת' בייל קטע רצף של שלושה חודשים ללא שער כשנגח לרשת לאחר בישול גדול של לוקה מודריץ'. את השני כבש כריסטיאנו רונאלדו מהנקודה הלבנה, לאחר טעות של השופט שנתן פנדל שלא היה. מדובר היה בפנדל ה-100 של רונאלדו בקריירה, שדייק ב-86 ניסיונות. הוא גם עלה למקום השלישי בטבלת הכובשים בחמש הליגות הבכירות באירופה עם 318 כיבושים, אחרי שעבר את סטיב בלומר. גרד מולר וג'ימי גריבס מקדימים אותו ברשימה. בנוסף, CR7 השתווה להוגו סאנצ'ס במקום השלישי בטבלת הכובשים בכל הזמנים בספרד.

      ריאל מדריד המתאוששת תארח במחזור הבא את חטאפה, בתקווה להגדיל אל רצף הניצחונות לשניים.

      שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. AP
      קטע בצורת ארוכה. בייל בפעולה/AP

      מהלך המשחק

      1

      יצא לדרך המשחק באייבר. ריאל מדריד תצליח להתאושש?

      רונאלדו בפעולה (צילום: רויטרס)/רויטרס
      15

      ההזדמנות הטובה במשחק. רונאלדו נשלח בכדור עומק נהדר ונותר לבד מול השוער. הוא ניסה להקפיץ אך נעצר, והגנת אייבר נשמה לרווחה

      43
      גול

      בייל כבש לראשונה מזה שלושה חודשים כשנגח מקרוב אחרי הגבהה מדויקת של מודריץ'. 0:1 לריאל מדריד

      שחקני ריאל מדריד חוגגים (צילום: AP)/AP
      45

      למרות מחצית ראשונה רעה, הצליחה ריאל מדריד לרדת ביתרון להפסקה

      55

      רונאלדו כמעט וסיפק את שער העונה כשהתרומם לבעיטת מספרת, אך הוא החמיץ את הכדור ברגע האחרון

      72

      עוד החמצה לרונאלדו. הפורטוגלי נשלח בכדור עומק נהדר אך קפא מול השוער ובעט החוצה

      בייל בפעולה (צילום: AP)/AP
      82
      פנדל

      רונאלדו כבש בפנדל שלא היה לאחר טעות של השופט, הבלאנקוס בדרך לניצחון למרות יכולת פושרת. 0:2 לריאל מדריד

      83

      מדובר היה בפנדל ה-100 של רונאלדו בקיירה, כשהוא כבש 86 מהם. בנוסף, עלה הפורטוגלי למקום השלישי בטבלת הכובשים בחמש הליגות הבכירות באירופה עם 318, לאחר שעבר את סטיב בלומר

      93

      ריאל מדריד אמנם לא הרשימה, אך עשתה את שלה וקטעה רצף של שני הפסדי ליגה רצופים

      סביליה - ולנסיה 0:1

      שתי המאכזבות של העונה, שלא מצליחות לשלב בין הליגה לליגת האלופות, נפגשו ברמון סאנצ'ס פיחואן והמארחת הייתה זו שחגגה. ולנסיה נותרה ב-10 שחקנים בעקבות צהוב שני שספג המגן הפורטוגלי ז'ואאו קאנסלו בדקה ה-35, והמגן מהצד השני, סרחיו אסקודרו ניצל זאת כדי להכניע את מאט ריאן האוסטרלי, שחזר אחרי פציעה בת שלושה חודשים. אסקודרו עשה זאת עם וולה מהאוויר אחרי מסירת אומן של אבר באנגה. ולנסיה לא הצליחה לחזור ואיבדה עוד שחקן, כשהקשר חאבי פואגו הורחק בדקה ה-78.

      חטאפה - ויאריאל 0:2

      הקבוצה של פראן אסקריבה הדהימה את הצוללת הצהובה עם משחק מרשים של הצמד אנחל לאפיטה את אלבארו ואסקס. הראשון העלה את חטאפה ליתרון לאחר מסירה נאה שקיבל מוואסקס (21). כובש השער הראשון החזיר לחברו עם בישול בדקה ה-51 וקבע את תוצאת המשחק. חטאפה הצליחה להפריד את עצמה מהתחתית, ויאריאל פיספסה הזדמנות להיצמד לצמרת.

      צפו בתקציר

      ראיו וייקאנו - אתלטיק בילבאו 3:0

      אריץ אדוריץ הבלתי נגמר כבש שלושער והוא כבר עם עשרה שערי ליגה. הבאסקים חזרו לנצח אחרי ההפסד במחזור הקודם לגרנאדה וטיפסו למקום השביעי. השער הראשון הגיע כבר בדקה הראשונה, כשהחלוץ הוותיק ניצל כדור עומק, עבר את השוער שיצא רחוק מאוד מהשער וגלגל לרשת. בדקה ה-24 הוא הוסיף עוד אחד בפנדל מדויק מול חואן קרלוס, ובדקה ה-60 השלים שלושער מושלם אחרי נגיחה מקרוב. איימריק לפורט הורחק לבאסקים (64). ראיו וייקאנו, מצדה, ממשיכה בעונה המאכזבת שלה ונמצאת רק במקום ה-14.

      תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 2:3. AP
      השלושער המושלם. אריץ אדוריץ/AP

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully