וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה ואוקראינה העפילו ליורו 2016

זלאטן איברהימוביץ' הבריק עם צמד לשבדים (19 ו-67) שסיימו ב-2:2 בדנמרק ועלו עם 3:4 בסיכום שני המשחקים. אוקראינה סיימה ב-1:1 מול סלובניה ועלתה בזכות ה-0:2 במשחק הראשון בלבוב

זלאטן איברהימוביץ' נבחרת שבדיה. GettyImages
צמד ששווה יורו. זלאטן חוגג על דנמרק/GettyImages

תמונת 24 העולות ליורו 2016 הושלמה הערב, אחרי שני משחקי הפלייאוף האחרונים כאשר שתי העולות האחרונות הן שבדיה ואוקראינה. השבדים סיימו ב-2:2 בחוץ עם דנמרק בזכות צמד של זלאטן והשלימו 3:4 בדרבי הסקנדינבי. אוקראינה השוותה עמוק בתוספת הזמן ב-1:1 מול סלובניה ועלתה בזכות ה-0:2 במשחק הראשון. הגרלת הבתים תתקיים בצרפת ב-12 בדצמבר. 24 הנבחרות תתחלקנה לארבעה דרגים שעל פיהם תתקיים ההגרלה.

רשימת הדרגים והנבחרות ביורו 2016

דרג א': צרפת, ספרד, גרמניה, פורטוגל, אנגליה, בלגיה.

דרג ב': איטליה, רוסיה, שוויץ, אוסטריה, קרואטיה, אוקראינה.

דרג ג': צ'כיה, שבדיה, פולין, רומניה, סלובקיה, הונגריה.

דרג ד': טורקיה, אירלנד, איסלנד, ויילס, אלבניה, צפון אירלנד.

שחקני נבחרת שבדיה אוסקר לויצקי (8) עם זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
איברהימוביץ' חוגג עם החברים/GettyImages

דנמרק - שבדיה 2:2

בפעם הקודמת ששבדיה שיחקה בפלייאוף של המונדיאל האחרון היא חטפה בראש מרונאלדו ופורטוגל ונשארה בבית. הערב, זלאטן איברהימוביץ' לא היה מוכן לשמוע על עוד כישלון ועם הצגת יחיד וצמד נהדר שלח את נבחרתו לטורניר בצרפת, במה שככל הנראה יהיה הטורניר הגדול האחרון שלו במדים הלאומיים. הדנים, שהפסידו 2:1 במשחק הראשון, הצליחו לפחות להימנע מהפסד עם צמד מאוחר שקבע שוויון, אך היו זקוקים לשני שערים נוספים כדי להעפיל. שבדיה חוגגת ותשובץ מהדרג השלישי בהגרלת הבתים שתיערך ב-12 בדצמבר.

דקה 9: איזה מצב לדנמרק! פאולסן בעט כדור קרן שהלך למסגרת, אבל קלסטרום התערב והדף למשקוף. דילייני בעט את הכדור החוזר שנבלם על ידת הגנת השבדים.

דקה 19: גול! שבדיה עולה ל-0:1 יקר מפז ומי אם לא זלאטן איברהימוביץ' כבש לשבדים אחרי שהמשיך כדור קרן של קלסטרום לפינה הרחוקה. השבדים כעת עם 1:3 בסיכום המשחק.

דקה 27: כמעט 0:2 לשבדיה. קים קלסטרום המצוין שלח כדור עומק לזלאטן שבעט חזק מתוך הרחבה, אבל קספר שמייכל הדף בקושי.

דקה 30: כריסטיאן אריקסן בעט כדור חופשי מסוכן מאוד מ-25 מטר לפינה, אבל איזקסון הדף לקרן.

דקה 70: כמעט השוויון של דנמרק. כריסטיאן אריקסן השתלט על כדור חוץ והפציץ מתוך הרחבה כדור שפגע בלארסון ומשם ניטז לגופו של איזקסון.

דקה 76: גול! זלאטן שוב עושה את זה. הכוכב של נבחרת שבדיה סובב כדור חופשי אדיר בימין לפינה של קספר שמייכל שלא יכל להושיער. 0:2 לשבדיה שנמצאת בדרך ליורו.

דקה 81: גול! דנמרק חוזרת ל-2:1. יוסוף פאולסן נגח פנימה הרמה מצד שמאל של דורמיסי, אך הדנים זקוקים לשלושה שערים נוספים כדי להעפיל.

דקה 90: גול! דנמרק משווה ל-2:2. יאניק וסטרגארד המחליף נגח בעוצמה פנימה כדור קרן של כריסטיאן אריקסן.

דנמרק: קספר שמייכל, לארס יאקובסן, דניאל אגר, סימון קיאר, ריזה דורמיסי, תומאס דילייני, פייר אמיל הויביירג, כריסטיאן אריקסן, ניקולאי יורגנסן, יוסוף פאולסן, ניקלאס בנדטנר.

שבדיה: אנדרס איזקסון, מיקאל לוסטיג, אנדראס גראנקויסט, אריק יוהאנסון, פייר בנגסטון, קים קלסטרום, אוסקר לויצקי, סבסטיאן לארסון, אמיל פורסברג, מרקוס ברג, זלאטן איברהימוביץ'.

שחקני נבחרת אוקראינה חוגגים עם אנדריי ירמולנקו. רויטרס
חגיגות המנצחים. אוקראינה בטירוף אחרי השוויון המאוחר/רויטרס

סלובניה - אוקראינה 1:1

חמש פעמים שיחקה עד הערב אוקראינה במשחקי הפלייאוף, חמש פעמים היא נכשלה, אבל הערב אנדריי ירמולנקו וחבריו סידרו לנבחרת שלהם העפלה קשה ומתוקה לטורניר בצרפת, אחרי שאת הטורניר הקודם האוקראינים אירחו. המשחק הזה נפתח רע מאוד מבחינת האוקראינים שנקלעו לפיגור כבר בדקה ה-11. הסלובנים היו זקוקים לשער נוסף כדי לכפות הארכה, אבל מישו ברצ'קו הורחק באדום טפשי ואנדריי ירמולנקו סגר עניין עם שער במתפרצת שבע דקות בתוספת הזמן.

דקה 11: גול! איזו פתיחה לסלובניה שעולה ל-0:1 מהיר. נובאקוביץ' הגיע ראשון לכדור קרן ובעט חזק, פיאטוב הדף היישר לעברו של צסאר שנגח ממטר פנימה. סלובניה כעת זקוקה לשער נוסף כדי לכפות הארכה.

דקה 70: ירמולנקו המצוין ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אבל אנדנוביץ' הדף בקושי לקרן.

דקה 81: אוהדי סלובניה זרקו כמה זיקוקים לכר הדשא. המשקיף רשם בדו"ח השיפוט, אך המשחק חודש כעבור מספר דקות.

דקה 90: הסלובנים נותרים בעשרה שחקנים אחרי שמישו ברצ'קו בעט בצורה מכוערת ללא כדור בקונופליאנקה.

דקה 90+7: גול! אוקראינה מבטיחה את ההעפלה שלה עם מתפרצת קטלנית. טימוסצ'וק חטף כדור במרכז השדה ופרגן לירמולנקו שמקרוב בעט פנימה. 1:1 בסיום, אוקראינה ביורו!

סלובניה: סמיר אנדנוביץ', מישו ברצ'קו, בושטיאן צזאר, ברנקו איליץ', בוז'אן יוקיץ', יסמין קורטיץ', וולטר בירסה, קווין קמפל, רנה קרהין, יוסיפ איליצ'יץ', מיליבויה נובאקוביץ'.

אוקראינה: אנדריי פיאטוב, ייבגני חצ'רידי, ויצ'סלאב שבצ'וק, ארטם פדצקיב, ירוסלאב ראקיטסקי, ייבגני קונופליאנקה, סרגיי סיגורדצ'וק, סרגיי ריבלקה, דניס גרמאש, אנדריי ירמולנקו, ייבגני סלזניוב.

אנדריי ירמולנקו שחקן נבחרת אוקראינה מול סלובניה. רויטרס
האיש של אוקראינה. אנדריי ירמולנקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully