וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש פרישקין: "מאושר, זה ניצחון חשוב מאוד בשביל המדינה שלי"

חלוץ הונגריה חגג את השער הנהדר שלו ואת העלייה ליורו 2016 אחרי 1:2 מול נורבגיה ו-1:3 בסיכום המפגשים. מאמן הונגריה: "הגישה של השחקנים הייתה פנטסטית". וגם: על השיאים של קיראי קשישא

פרישקין חוגג/רויטרס

נבחרת הונגריה יצאה הערב (ראשון) ממדבר ספורטיבי של 30 שנה, כשניצחה 1:2 את הונגריה, השלימה 1:3 בסיכום צמד משחקי הפלייאוף והבטיחה את מקומה ביורו 2016, כנבחרת ה-21 שהעפילה לטורניר בצרפת. ההונגרים לא היו בטורניר גדול מאז 1986 ולא עלו ליורו מאז 1972, אז הופיעו בחצי הגמר. בזכות הרחבת אליפות אירופה ל-24 נבחרות, הדלת נפתחה עבורם מחדש. והפרחים לפלאטיני.

האיש השמח מכולם על המגרש היה השוער הוותיק גאבור קיראי. האיש והטרנינג, כבר בן 39, השווה את שיא ההופעות של יוזף בוזיק עם משחקו ה-101 במדים הלאומיים והגשים חלום עם הישג ראשון בנבחרת, בה הוא משחק מאז 1998. בקיץ הוא יוכל להפוך לבן ה-40 הראשון בהיסטוריה של היורו, אחרי שהשחקן המבוגר ביותר לפניו היה לותר מתיאוס, שהיה בן יותר מ-39 ביורו 2000 וגם אימן את קיראי בנבחרת הונגריה.

שחקני נבחרת הונגריה חוגגים עם תמאש פרישקין (מימין). רויטרס
הגיבורים של הונגריה חוגגים/רויטרס

חלוץ הונגריה תמאש פרישקין, שכבש את השער הראשון, אמר: "אני חושב שזה מראה שלנבחרת שלנו יש אופי חזק. לא ספגנו הרבה שערים במשחקים האחרונים וניצחנו במשחקים החשובים. שיחקנו נגד נבחרת חזקה, אבל בכל זאת הצלחנו לעמוד במטרה שלנו".

על השער שלו, אמר פרישקין: "זה השער הכי טוב בקריירה שלי. זה שער חשוב מאוד בשבילי ואני רוצה להקדיש אותו לסבא שלי". על המשחק והעובדה שהצליחו לשמור על ריכוז לכל אורכו, אמר החלוץ: "היינו קרובים, אבל היינו צריכים להמשיך ולשמור על ריכוז. בסופו של דבר הצלחנו לנצח, זה דבר גדול בשבילי ובשביל חברי לנבחרת. אני שמח מאוד מהניצחון הזה כי זה חשוב מאוד למדינה. אני מאושר".

מאמן הונגריה ברנד שטורק הגרמני אמר בסיום: "אני רוצה לברך את הנבחרת, את נשיא ההתאחדות סנדור סצאני וגם את פאל דרדאי, אותו החלפתי בתפקיד אחרי שעזב את הנבחרת. הגישה של השחקנים הייתה פנטסטית בשני המשחקים האלה, הם נלחמו חזק והגיע להם לעלות לצרפת".

מאמן נורבגיה פר מתיאס הוגמו החמיא ליריבה ואמר: "ברכות להונגריה, היא הייתה טובה מאיתנו בשני המשחקים. אני מאוכזב מאוד מההופעה שלנו, לא הצלחנו לכבוש במשחק הראשון באוסלו וזו הייתה מכה רצינית. לא היינו מספיק טובים בסופו של דבר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully