וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אירלנד ניצחה את נבחרת בוסניה 0:2 והעפילה ליורו בצרפת

אחרי המקדמה שהשיגו במשחק הראשון בזניצה (1:1) השלימו האירים את העבודה לעיני הקהל הביתי והעפילו בפעם השנייה ברציפות לאליפות אירופה. ג'ונתן וולטרס כבש צמד (24, פנדל ו-70)

דקת דומייה באירלנד. רויטרס
זוכרים את הנרצחים. דקת דומייה באירלנד/רויטרס

ברכות לנבחרת אירלנד, שהעפילה הערב (שני) בפעם השלישית בתולדותיה לאליפות אירופה. אחרי ה-1:1 במשחק הראשון בזניצה, השלימו הירוקים את העבודה במגרש הכל כך ביתי שלהם, כשניצחו את נבחרת בוסניה 0:2. הבוסנים, שהעפילו למונדיאל האחרון בפעם הראשונה בתולדותיהם, חלמו על העפלה ליורו בפעם הראשונה, אך כשלו וינסו לעשות זאת בעוד ארבע השנים.

אחרי 24 דקות נטולות מצבים העניק צוות השופטים מתנה לאירים, כשפסק על פנדל שלא היה לאחר שחשב שראה נגיעת יד ברחבה. את ג'ונתן וולטרס זה לא ממש עניין, והחלוץ שלא פתח במשחק הראשון דייק, וקבע 0:1 לנבחרתו.

הבוסנים השתלטו על המשחק כשניצלו את הירידה הטבעית של האירים לאחור. האורחת ניסה לתקוף בכל כוחה, כשאדין דז'קו נראה אובד עצות ליד התרנים האירים. בסופו של דבר, הנבחרת הביתית עשתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב - לעקוץ. בדקה ה-70 הצליח כובש השער הראשון, וולטרס, לנצל שאננות בהגנת היריבה כשארב לכדור ברחבה, ומתוכה בעט חזק לרשת של אסמיר בגוביץ' את השני של נבחרתו.

אירלנד ניצחה 0:2 (1:3) בסיכום ותהיה הנבחרת ה-22 שמעפילה לטורניר הגמר של אליפות אירופה שייערך בצרפת בקיץ הבא.

אוהדי נבחרת אירלנד. GettyImages
מאושרים. האוהדים האירים חוגגים/GettyImages

דקה 9: הזדמנות ראשונה במשחק. פריצה נהדרת של בריידי באגף שמאל וכדור רוחב עוד יותר טוב שלו גרמו לפאניקה בהגנה הבוסנית, אך בגוביץ' הדף היטב את הסכנה.

דקה 24, גול! טעות של הצוות השופטים, שפסקו על פנדל שלא היה לאחר נגיעת יד בוסנית ברחבה, אפשרה לוולטרס להעלות את האירים ליתרון עם פנדל מדויק. 0:1 לאירלנד.

דקה 34: מדוניאנין הגיע למצב הטוב ביותר של הבוסנים במשחק, כשקיבל כדור קופץ לרגל שמאל הנהדרת שלו, אך ברגע האחרון שחקן אירי הצליח למנוע לבעוט בצורה נינוחה והכדור עף גבוה מעל השער.

דקה 50: הגבהה נפלאה של מדוניאנין כמעט והובילה לשער השוויון, אך קלארק נגח היטב והרחיק את הסכנה.

דקה 70, גול! האירים בדרך ליורו. וולטרס ניצל הרחקה לא טובה של וראנייש אחרי כדור חופשי שהוגבה לרחבה, ומקרוב בעט חזק לרשת. 0:2 לאירלנד.

דקה 90: הזדמנות גדולה לאיבישביץ', שבעט למשקוף מארבעה מטרים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי נבחרת אירלנד. GettyImages
מי יחייך בסיום? אוהדי אירלנד ואלו של בוסניה מחוץ לאצטדיון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully