וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "היינו עייפים לקראת הסוף", אולסן: "השער שלנו קריטי"

התגובות לאחר הניצחון של שבדיה על דנמרק נעות לכאן ולכאן. זלאטן מעודד מהניצחון למרות הכל ומצפה לראות קהל צהוב גם בחוץ, בדנמרק בטוחים שהשער שהשיגו יעזור מאוד בגומלין

זלאטן איברהימוביץ' שחקן שבדיה. GettyImages
מרגיש טוב לקראת הגומלין. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

אחרי הניצחון החשוב של שבדיה אמש (שבת) 1:2 על דנמרק, מתפנים בסקנדינביה למחשבות לקראת הגומלין ביום שלישי. בצד הדני היו מרוצים מהשער המצמק של ניקולאי יורגנסן ובטוחים שהוא יעזור כדי להעפיל לשלב הבא, בצד השבדי מצפים לקהל שיגיע לתמוך בנבחרת גם בחוץ.

"השער הזה יכול ברצינות להפוך לחשוב מאוד עבורנו", הודה מאמן נבחרת דנמרק, מורטן אולסן, שקיבל מחמאות על קריאת המשחק והחילופים המוקדמים. "לא יהיה פשוט, אבל יש לנו שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל במשחק הבא".

בצד השבדי לעומת זאת, ניסו לשמור על קור רוח ולא להתרגש מהשער המאוחר שספגו, שעלול להשפיע בקופנהאגן. מאמן הצהובים-כחולים, אריק האמרן אמר: "מאכזב לקבל שער בדקות הסיום, חשבתי שההגנה תחזיק עד הסוף. הולך להיות משחק טוב ביום שלישי".

זלאטן איברהימוביץ', כובש השער השני בפנדל לשבדים שהעלה את מאזנו לתשעה במוקדמות, לא מרוצה מהדקות האחרונות של קבוצתו: "היינו עייפים, הלכנו אחורה ואיבדנו שליטה לאט לאט". לקראת הגומלין, הוא יודע שיראה קהל צהוב בא לתמוך: "הם תמיד מעודדים אותנו בבית ובחוץ ואנחנו לא יכולים להתלונן על זה. נצטרך להחזיר להם במשחק. אם ניצור מספיק מצבים, יש לנו סיכוי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully