וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף היורו: הונגריה תעלה לטורניר גדול לראשונה מאז 1986?

אחרי הניצחון 0:1 באוסלו, ההונגרים רוצים להשלים את העבודה בבית מול נורבגיה (21:45, ספ'1) ולסיים בצורת של 30 שנה. השוער גאבור קיראי ישווה את שיא ההופעות: "חייבים עוד מפגן כוח"

גאבור קיראי שוער נבחרת הונגריה. AP
קרוב להגשמת החלום. גאבור קיראי/AP

זהות הנבחרת ה-21 ביורו 2016 תתגלה מחר (ראשון, 21:45, ספורט1 ו-HD) כאשר הונגריה, עם מקדמה של 0:1 מהמשחק הראשון, תארח את נורבגיה. שער החוץ היקר של לאסלו קליינהייזלר בן ה-21, בהופעת הבכורה שלו בנבחרת, קירב את ההונגרים לטורניר גדול ראשון זה 30 שנה, מאז ההשתתפות במונדיאל 1986 במקסיקו. כדי להשלים את המשימה, הם יצטרכו לשמור על הבית בבודפשט, שם לא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים.

נורבגיה, שהרבתה להחמיץ בסיום המשחק באוסלו, לא הייתה בטורניר גדול מאז יורו 2000 וכבר כשלה בעבר בשלב הפלייאוף - מול ספרד לפני יורו 2004. בשלושה מחמשת משחקי החוץ שלה במוקדמות, הצליחה הנבחרת של פר מתיאס הוגמו לנצח, ופעמיים (בבולגריה ובאזרבייג'אן) היה זה 0:1 קטן - תוצאה שהפעם תכפה הארכה. אגב, בשני הביקורים האחרונים שלה בהונגריה, נורבגיה הצליחה לנצח: 0:2 במשחק ידידות לפני שלוש שנים ו-1:4 במוקדמות היורו בספטמבר 2006, עם צמד של אולה גונאר סולשיאר.

גאבור קיראי, שוערה בן ה-39 של הונגריה שהצטיין במשחק הראשון, ירשום את הופעתו ה-101 ובכך ישתווה לשיאן ההופעות יוזף בוזיק. "אנחנו חייבים לשכוח מהמשחק הראשון ולספק עוד מפגן כוח", אמר האיש עם הטרנינג, שיוכל להגשים חלום עם הנבחרת בשלהי הקריירה. "יש לנו נבחרת חזקה ונצטרך להוכיח את זה בבית שלנו, עם הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully