וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסיאל דחה הצעה גבוהה מצ'לסי כדי לעבור למנצ'סטר יונייטד

ב"קאנאל פלוס" הצרפתי סיפרו שצ'לסי הגישה למונאקו הצעה גבוהה יותר על החלוץ בן ה-19, אבל הוא דחה את האפשרות לעבור לאלופה האנגלית בגלל ש"תמיד חלם לשחק במדי השדים האדומים"

one

בווידאו: מרסיאל מככב נגד סאות'המפטון

אנתוני מרסיאל דחה הצעה מצ'לסי כדי להצטרף למנצ'סטר יונייטד, כך על פי דיווח ב"קאנאל פלוס מגזין". המגזין הצרפתי חשף אמש (רביעי) ש"על פי המידע שיש ברשותנו, צ'לסי הציעה למונאקו יותר כסף מאשר מנצ'סטר יונייטד, אבל השחקן חלם על מעבר למדי השדים האדומים".

הצרפתי בן ה-19 נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד ביום האחרון של חלון ההעברות תמורת סכום של 36 מיליון ליש"ט, שעשוי להגיע ל-58 מיליון. מנצ'סטר יונייטד שברה את שיא ההעברות על שחקן בן עשרה, אחרי שלפני כן היא עצמה שילמה על לוק שואו 27 מיליון ליש"ט ופ.ס.ז' שילמה סכום דומה על מרקיניוס. אחרי שנחת במנצ'סטר, הוא אמר: "מדוע בחרתי ביונייטד? כי לדעתי היא אחד מחמשת המועדונים הכי גדולים בעולם".

מרסיאל שמשווה חדשות לבקרים לתיירי הנרי, פתח היטב את הקדנציה ביונייטד, עם 5 שערים ו-2 בישולים ב-11 משחקים בכל המסגרות. לפני כמה ימים ערך הופעת בכורה בהרכב של נבחרת צרפת וגם בישל את אחד מהשערים ב-1:2 על דנמרק במשחק ידידות.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. Tony Marshall, GettyImages
"מדוע בחרתי ביונייטד? כי לדעתי היא אחד מחמשת המועדונים הכי גדולים בעולם". מרסיאל/GettyImages, Tony Marshall

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully