וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרים: "המדינה הייתה זקוקה לזה", טוראן: "הענקנו קצת נחת לתושבים"

חגיגות ענק בטורקיה לאחר ההעפלה הדרמטית ליורו, המאמן ("נשחק בשביל הנשמות האבודות") וכוכב הנבחרת הקדישו את הרגע הגדול ל-97 ההרוגים בפיגוע התופת באנקרה. גם בגרמניה חגגו ברחובות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

שבוע שחור עבר על טורקיה. לפני ארבעה ימים בדיוק, ביום שבת, פיצוצים אדירים הרעידו את הבירה אנקרה, במהלכם נהרגו לא פחות מ-97 אזרחים ויותר מ-180 נפצעו בפיגוע כפול במהלך "צעדת השלום". אמש (שלישי) הנבחרת הלאומית של טורקיה העניקה לתושבי המדינה מעט נחת, אחרי שניצחה 0:1 את איסלנד וברגע האחרון העפילה ליורו מהמקום השלישי הטוב ביותר.

אחרי שעברו ימים קשים מאוד, תושבי המדינה הרשו לעצמם לחגוג את ההישג המדהים, יצאו לרחובות וצבעו את הערים באדום-לבן. גם בגרמניה, שם חיים מהגרים טורקים רבים, יצאו עשרות אלפים לרחובות לחגוג את העלייה הדרמטית של טורקיה.

"אני מאושר", ציין פתיח טרים. "המדינה הייתה זקוקה לזה. האנשים רצו קצת תקווה והענקנו להם את זה. זה עדיין כואב. הייתי מוכן שלא נעלה ושכל מה שקרה לא היה קורה. נשחק ביורו בשביל אותן נשמות אבודות שקיפחו את חייהן בפיגוע הנוראי. בכל מקרה, אני בטוח שביורו נהיה טובים יותר".

"אין מילים בפי, אני נרגש עד דמעות", הודה ארדה טוראן. "תמיד האמנו, גם אחרי ההפסדים. ידענו שזה אפשרי ועשינו זאת. אני כל כך שמח שהצלחנו לתת קצת נחת לעם הטורקי, במיוחד אחרי מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully