וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "להולנד לא הגיע להעפיל ליורו, היא לא מספיק טובה"

האורנייה חתמו את קמפיין המוקדמות עם הפסד משפיל לצ'כיה, גם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב הצטרף למבקרים. דני בלינד צפוי להישאר למרות הכישלון, סניידר: "עדיין מרגיש כשיר"

מאמן נבחרת הולנד, דני בלינד. רויטרס
לא האשם היחיד. דני בלינד/רויטרס

זה היה ללא ספק קמפיין גרוע מאוד של הולנד, שסיימה אתמול (שלישי) במקום הרביעי בבית כשבמאזנה ארבעה ניצחונות, תיקו ולא פחות מחמישה הפסדים. גם במשחק הנועל של הקמפיין האורנייה הושפלו, וזה קרה בבית כשהם היו רחוקים שנות אור מהנס לו קיוו בדרך להפסד 3:2 אחרי שהם כבר פיגרו 3:0. צ'כיה עקפה ברגע האחרון את איסלנד בזכות הניצחון הזה, ועלתה בסטייל מהמקום הראשון. במשחק עצמו קאדרבק כבש בדקה ה-24, שוראל טייל הכפיל (35) ורובין ואן פרסי הוסיף שער עצמי (66) שהעלה את הצ'כים ל-0:3. יאן קלאס הונטאלר (70) ו-ואן פרסי צימקו (83), אבל זה בוודאי לא ניחם אף אחד בהולנד.

שחקן נבחרת הולנד רובין ואן פרסי מאוכזב. GettyImages
"לא מסוגל להוביל אותה מהחזית והתברר כמי שמהווה מכשול עבורה". ואן פרסי/GettyImages

דני בלינד, מאמן הנבחרת שהחליף את חוס הידינק בחודש יולי האחרון, עמד על כך שהוא לא מתכוון לעזוב את תפקידו וכי הוא בטוח שהוא יוכל להצעיד את הנבחרת לרמות הגבוהות. "אני רוצה להישאר עם האורנייה", אמר אחרי המשחק. "אני לא מרגיש הרוס. מעל לכל, אנחנו צריכים לעכשיו לנתח איפה שגינו ולהתקדם. אני לא כאן בזמן הנכון, אבל אני עושה את העבודה שלי. האכזבה היא מכל קמפיין המוקדמות ומכך שלא הלך לנו טוב. צריך להישאר ריאליים. כולם יבינו שאנחנו צריכים לשנות הרבה דברים, אבל חסרו לנו 12 מתוך 15 שחקנים. אתה לא יכול לצפות שמדינה כמו הולנד תנצח בקלות. נצטרך להמשיך הלאה".

הפרשנים סבורים שמי שיש לו חלק משמעותי בכישלון הוא חוס הידינק שפתח את הקמפיין ועזב אחרי פחות משנה. "האיש ששבר את הלבבות ההולנדים במהלך יורו 2008 עם נבחרת רוסית משובחת עשה זאת שוב, רק שהפעם שלא בכוונה תחילה", מנתח פיטר מקוויטי מאתר "גול". "כהונתו של הידינק נפתחה בצורה הכי גרועה שיש ברגע שהוא חשף את ההחלטה שלו לזרוק לפח את הסגנון של ואן חאל שהתבסס על התקפות מתפרצות ולהחליף אותה בסגנון ההולנדי הטיפוסי, לפתוח ב-3-3-4 ולחפש שליטה במרכז המגרש ולשחק לרוחב".

גם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף לא נשאר אדיש לכישלון ההולנדי וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "להולנד לא הגיע להעפיל ליורו, הם עשו יותר מדי שגיאות, הם לא מספיק טובים. כעת זה הזמן לנתח את הטעויות, לתכנן ולעבוד למען העתיד. לדור הזה יש עוד הרבה שנים לשחק ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן נבחרת הולנד ווסלי סניידר מאוכזב. GettyImages
לא פורש. ווסלי סניידר/GettyImages

גם רובין ואן פרסי לא יצא נקי: "שער עצמי ביזרי ומצחיק במידה מסוימת בתבוסה לצ'כיה סיכם את הירידה המדהימה של הולנד ו-ואן פרסי. עכשיו התברר שאחד השחקנים הכי ותיקים בהולנד מאז ומתמיד ואחד השחקנים הכי מנוסים בנבחרת לא מסוגל להוביל אותה מהחזית והתברר כמי שמהווה מכשול עבורה".

בכל מקרה, בהולנד מצהירים כלפי חוץ כי בלינד יישאר לקדנציה נוספת, כך לדברי המנהל המקצועי של ההתאחדות ההולנדית, ברט ואן אוסטבין, שאמר: "בלינד ימשיך לאמן את הנבחרת. נכנסנו לתהליך הזה יחד, אבל כל מה שהלך לא טוב, אכן הלך לא טוב. המשחק נגד צ'כיה הוא סימפטום של כל הקמפיין".

ומה יש לשחקנים להגיד? ווסלי סניידר מסכם: "אני מרוקן מבפנים, גם מבחינה פיזית וגם מנטלית. אם אתה יודע שאתה חייב לנצח את המשחק, אתה לא יכול לבצע טעויות כאלה. היו המון טעויות. אנחנו יודעים שצ'כיה היא נבחרת טובה, אבל אתה צריך לשמור על הדברים כמו שהם ואנחנו מאוכזבים. אני חושב שהייתה לנו פתיחה פנטסטית, אבל עשינו המון טעויות ונענשנו על כך. עכשיו אין לנו מה לעשות, זה נגמר. בלינד חייב להישאר. זה לא קרה בגללו, אלא היה מכלול של טעויות. זה היה תלוי בשחקנים ולא עשינו את זה". סניידר אגב לא מתכוון לפרוש מהמדים הלאומיים: "לא אפסיק לשחק בנבחרת, אני עדיין מרגיש כשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully