וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בלינד: "לא מתפטר". סניידר: "אי אפשר לעשות שגיאות כאלה"

הולנד המומה אחרי ש"קללת המקום השלישי במונדיאל" הכתה גם בה והיא נותרה מחוץ ליורו. המאמן הודה: "הגיוני שאני תחת אש כרגע". בטורקיה חגגו את הנס והעלייה: "אמרנו שחייבים להאמין"

שחקני נבחרת הולנד מאוכזבים. רויטרס
אכזבה עצומה בנבחרת הולנד/רויטרס

נבחרת ישראל תראה את היורו הקרוב מהבית, אבל כך גם נבחרת הולנד, שתחמיץ את הטורניר לראשונה מאז 1984. הקריסה האדירה של האורנייה, שסיימו במקום השלישי במונדיאל האחרון, הושלמה כאשר הם הפסידו 3:2 בבית לצ'כיה, אחרי שכבר נקלעו לפיגור 3:0. זה היה ההפסד החמישי של הולנד בקמפיין הזה והיא סיימה אותו רק במקום הרביעי עם 13 נקודות ותצטרך לחשוב טוב טוב איך זה קרה לה. הצ'כים חגגו באמסטרדם בדרך למקום הראשון בבית, כאשר רובין ואן פרסי המחליף כובש את השלישי שלהם עם שער עצמי אומלל.

ההדחה של הולנד גם ממשיכה את "קללת זוכת הארד במונדיאל". תשע הנבחרות האחרונות שסיימו במקום השלישי במונדיאל היו אירופאיות וכולן, מלבד גרמניה שזכתה בארד ב-2006 וב-2010, החמיצו את היורו שמיד לאחר הזכייה שלהם בארד.

דני בלינד, שהחליף באמצע הקמפיין את חוס הידינק והיה רחוק מלעשות ניסים, אמר בסיום המשחק: "הגיוני שאני נמצא כרגע תחת אש, כי לא הצלחתי להביא את הנבחרת ליורו, אבל הייתי עושה את אותם דברים שוב. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל צריך להביט קדימה. אין היגיון בהסתכלות לאחור, צריך לנתח ולראות מה קרה, כי כל הקמפיין היינו מתחת לרמה שלנו. אני לא מתכוון להתפטר".

ווסלי סניידר הוותיק הוסיף: "אי אפשר לעשות שגיאות כאלה אם רוצים לנצח. צ'כיה טובה, אבל היינו צריכים לעשות יותר. קל מדי לכבוש נגדנו. פתחנו טוב, אבל עשינו שגיאות ונענשנו".

מי שנהנתה מנס גדול הייתה טורקיה, שידעה שכדי להשיג את המקום השלישי הכי טוב ולהעפיל אוטומטית ליורו, היא צריכה ניצחון על איסלנד (שכבר עלתה) וניצחון של קזחסטן בלטביה, שישלח את הלטבים למקום האחרון וימחק את התוצאות של הטורקים מולם. הפלא ופלא, זה בדיוק מה שקרה, כאשר טורקיה משיגה שער ניצחון דרמטי בדקה ה-89, למרות שהייתה בעשרה שחקנים בדקות הסיום.

ארדה טוראן הנרגש אמר בסיום: "אני לא יודע מה לומר. כבר אחרי לטביה אמרנו שחייבים להאמין. לא חלמנו, אבל ידענו שצריך להילחם. אנחנו כל כך שמחים לתת את המתנה הקטנה הזו לעם הטורקי. כל כך חשוב להגיע לטורניר גדולים כאלה". במהלך הראיון של ארדה, ניגש אליו הקאן צ'לאניולו הנהדר ואמר לו: "אחי, כמה שאתה שחקן גדול", ברגע יפה בין השניים. צ'לאניולו הוסיף: "זה יהיה הטורניר הגדול הראשון שלי ואני מאוד מתרגש. זה עונג גדול להעפיל ככה ואני מקווה שנציג יכולת טובה יותר ביורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully