וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מיראלם פיאניץ' ומתיאס גינטר: ערן זהבי נכנס לרשימה מכובדת

לכבוד סיום מוקדמות היורו באירופה, הרכיב "הטלגרף" האנגלי רשימה של שחקנים "שיכולים להגיע לפרמיירליג". על קשר הנבחרת נכתב: "יכול לעשות את קפיצת המדרגה למרות שאינו צעיר". הרשימה המלאה בפנים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מוקדמות יורו 2016 באירופה יינעלו הערב (שלישי) סופית עם תשעה משחקים, ביניהם גם המפגש בין ישראל ובלגיה. ב"טלגרף" האנגלי החליטו לסכם את שלב המוקדמות בדרך קצת שונה - כשהרכיבו רשימה של שחקנים, שלדעת עורכי היומון הכי יתאימו לשחק בפרמיירליג.

לפחות בכתבה המצוינת של ה"טלגרף", ישראל על המפה. שחקן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, ערן זהבי, שכבש שני שערים ובישל חמישה נוספים במהלך המוקדמות, נכנס לרשימה המכובדת. "זהבי הוביל את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות עם לא פחות משבעה שערים בשישה משחקים. המנהל הספורטיבי של אלופת ישראל, ג'ורדי קרויף, החמיא לקשר קבוצתו כשאמר שזהבי הוא ההחתמה הגדולה בהיסטוריה של המועדון. למרות שאינו צעיר, זהבי בן ה-28 עדיין יכול להגיע לפרמיירליג אם אחת הקבוצות תחליט להמר עליו".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
רשימה מכובדת. ערן זהבי/קובי אליהו

הרשימה המלאה

זהבי, ארטם דזיובה (רוסיה), מיראלם פיאניץ' (בוסניה), ארקדיוש מיליק (פולין), קמיל גרוסיצקי (פולין), בירקיר ביארנסון (איסלנד), ציפריאן טאטרוסאנו (רומניה), זלאטקו יונוזוביץ' (אוסטריה), מתיאס גינטר (גרמניה), טאולנט ג'אקה (אלבניה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully