וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל דורש לשחק מול אנדורה, ראשי ריאל מדריד זועמים עליו

כוכב נבחרת ויילס רוצה לחגוג עם חבריו את העלייה ההיסטורית ליורו, אולם במועדון חוששים שהוא ייפצע במשחק חסר החשיבות. סיטי ובלגיה נקלעו לעימות סביב שיתופו של קומפני מול ישראל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

למרות ההפסד 2:0 בזניצה מול בוסניה ביום שבת ולאור התוצאות האחרות בבית, נבחרת ויילס רשמה העפלה היסטורית ליורו 2016. מחר (שלישי, 21:45), היא תחגוג בבית באופן רשמי, כאשר תפגוש את נבחרת אנדורה החלשה ומי שבין היתר יהיה שם, על כר הדשא בקרדיף סיטי סטדיום, הוא גארת' בייל, מה שמרגיז מאוד את ראשי המועדון שלו, ריאל מדריד.

למרות שמדובר במשחק חסר חשיבות, מול יריבה שנוטה לשחק באופן אגרסיבי מאוד על מנת לנסות ולפצות על יכולתה החלשה, בייל לא מוכן להפסיד את האירוע החגיגי והבלאנקוס חוששים שהוא יצטרף לרשימת הפצועים הבלתי נגמרת ממשחקי הנבחרות של השבוע החולף.

בריאל פנו לבייל בבקשה שלא ישחק מול אנדורה, אולם הוא הבהיר למועדון שהוא לא מוכן להחמיץ את המשחק בשום אופן ודרש מראשי נבחרתו להיכלל בהרכב. בייל היה כמובן אחד הכוכבים הגדולים ביותר של מוקדמות היורו והעלייה של ויילס לטורניר חתומה קודם כל על שמו. במסיבת העיתונאים שלו לקראת המשחק אמר מאמן נבחרת ויילס, כריס קולמן: "הקשר היחיד שנוצר ביני לבין ריאל מדריד לגבי בייל היה כאשר רפא בניטס שלח לי סמס ובירך אותי על העלייה".

שחקן ויילס, גארת' בייל, מול שחקן בוסניה, מיראלם פיאניץ'. רויטרס
ישחק או לא? בייל/רויטרס

לריאל מצפה משחק ביתי מול לבנטה כבר ביום שבת הקרוב ולאחר מכן היא תצא למשחקי חוץ קשים מאוד בפריס מול אלופת צרפת פריס סן ז'רמן ובוויגו, שם ברצלונה חטפה לאחרונה רביעייה מסלטה. הבלאנקוס כבר ראו את קרים בנזמה נפצע במשחק הכנה של צרפת השבוע ולכן, ממש לא רוצים לראות את בייל נפגע, בעיקר לאחר שהוא לא פתח חודש שלם בגלל פציעה וחזר רק למשחק מול בוסניה.

כריסטיאנו רונאלדו, לעומתו, ביקש וקיבל שחרור מנבחרת פורטוגל לאחר שזו הבטיחה השבוע את עלייתה ליורו. הוא לא שותף בניצחון של הפורטוגלים 1:2 אמש על סרביה, במשחק שנעל עבורם את שלב המוקדמות.

אגב, המקרה של בייל הוא לא היחיד בבית הישראלי. גם מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה נקלעו לעימות, בשל כשירותו של וינסנט קומפני. הבלם מתאושש מפציעה ממושכת, אבל המאמן מארק וילמוטס מתעקש שהוא ישחק מול ישראל מחר, למרות שגם הבלגים כבר הבטיחו עלייה: "אני לא יכול לאסור את זה עליו, אבל אני סומך על וינסנט שהוא לא ישחק", אמר מנג'ר מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, בשבוע שעבר, אולם נראה כי הבלגים חושבים אחרת. סיטי כבר איבדה השבוע בגלל פציעות במדי הנבחרות שלהם את סרחיו אגוארו ודויד סילבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully