וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "למרקו רויס יש הרבה עבודה, אנחנו לא מרוצים מהיכולת שלנו"

אלופת העולם עלתה ליורו, אבל מאמן גרמניה העביר ביקורת על כוכב דורטמונד, שהחמיץ ממצבים קורצים ב-1:2 על גאורגיה. מאטס הומלס: "מעצבן שלא ניצלנו את המצבים". נוייר: "באימון כל כדור נכנס"

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה (ימין) עם יונאס הקטור. GettyImages
בא בטענות לרויס. לב עם הקטור/GettyImages

שלושה ימים אחרי ההפסד 1:0 לאירלנד, גם אתמול (ראשון) גרמניה ממש לא הרשימה. למזלו של יואכים לב, אלופת העולם הצליחה לנצח 1:2 בבית את גאורגיה בזכות שער של מקס קרוזה בדקה ה-79 וסיימה במקום הראשון בבית ד' של מוקדמות יורו 2016. גרמניה הייתה טובה במחצית הראשונה והחמיצה בלי סוף וספגה קריאות בוז עם הירידה לחדרי ההלבשה. במחצית השנייה, היא נראתה רע, אבל בכל זאת הצליחה לנצח כשתומאס מולר כובש את הראשון בפנדל בדקה ה-50. באצטדיון בלייפציג לא נרשמו חגיגות בסיום או טקסים מיוחדים.

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
לא ניצל את המצבים. רויס/GettyImages

"המשחק היה דומה מאוד לזה שהיה מול אירלנד", אמר לב, "הגענו לשלוש או ארבע הזדמנויות מצוינות ולא הצלחנו לכבוש ואז היינו מתוסכלים ועצבניים. זה גרם לנו לעשות כמה טעויות ובמחצית השנייה נתקלנו בהרבה קשיים. בסופו של דבר אני אומר שאנחנו מרוצים שהצלחנו לעלות, אבל אנחנו ממש לא מרוצים משני המשחקים האחרונים, זה מתחת לסטנדרט שלנו. למרקו רויס יש עוד הרבה עבודה, הוא בדרך כלל שחקן מצוין שלא מחמיץ מהמצבים שהוא הגיע אליהם היום, הוא שחקן איכותי מאוד, אבל היום הוא לא ניצל שתיים או שלוש הזדמנויות מצוינות. לא הצלחנו לנצל את המצבים. למנואל נוייר היו כמה הצלות ברמה גבוהה מאוד, והוא הצליח להשאיר אותנו בעניינים".

נוייר עצמו אמר: "באימונים אנחנו בועטים 50 בעיטות לשער והכול נכנס פנימה, אנחנו צריכים להראות את הקילינג אינסטינקט שלנו ואז נוכל לעשות את החיים שלנו קלים יותר. אני מקווה שנוכל למצוא את איכות המשחק שמאפיינת את נבחרת גרמניה". מקס קרוזה הוסיף: "הצלחתי לפגוש את הכדור טוב מאוד בשער ולשמחתי הוא נכנס פנימה. ידענו שיהיה קשה לשחק מול יריבות קשה".

מאטס הומלס: "כמובן שמעצבן מאוד שאתה לא מצליח לנצל את המצבים שאתה מגיע אליהם, כי זה היה הופך את החיים שלנו לקלים יותר. ידענו שהגאורגים חזקים מבחינה טכנית יותר מאשר הדירוג העולמי שלהם מראה. המאמן שם על זה דגש לפני המשחק. במצבים מסוימים הם יוצאים קדימה עם שניים או שלושה שחקנים והם מסוכנים מאוד. במצב כזה, קשה מאוד לכל נבחרת בעולם". אילקאי גונדואן: "אנחנו שמחים שניצחנו, לפעמים קשה מאוד לשחק נגד קבוצות שסוגרות עם כל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully