וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "צריך לנצח את בלגיה במשחק 1 מתוך 20, נקווה שזה יהיה הפעם"

11.10.2015 / 23:29

קשר ויטסה, שלא היה בסגל מול קפריסין, הצטרף לנבחרת שנחתה בבריסל וחמקה מהשדה ביציאה צדדית עקב סידורי אבטחה, והיה היחיד שהעז לדבר עם התקשורת: "כולם שחקנים מקצוענים, כדורגלנים חזקים בהדחקה"

קובי אליהו

נבחרת ישראל נחתה הערב (ראשון) בבלגיה, לקראת משחק הנעילה של קמפיין מוקדמות יורו 2016 ביום שלישי בבריסל. הנבחרת זקוקה לניצחון על המארחת, שכבר העפילה לטורניר אך זקוקה לניצחון כדי לעלות למקום הראשון בדירוג פיפ"א, ובמקביל לאיבוד נקודות של נבחרת בוסניה שתשחק בקפריסין.

שחקנים בנבחרת: "גוטמן טעה". ההתאחדות לא תמנה מאמן "יקר"

הנבחרת יצאה מיציאה צדדית משדה התעופה בבריסל. במחנה הישראלי טענו כי סידורי האבטחה במקום מנעו מהם להשתמש ביציאה הרגילה. שרן ייני, שלא זומן למשחק מול קפריסין ונקרא לסגל מול בלגיה רק בעקבות ההרחקה של ניר ביטון בכרטיסים צהובים, היה היחיד מבין שחקני הנבחרת שנאות לדבר עם נציגי התקשורת שהגיעו לבלגיה.

"כולם שחקנים מקצוענים", אמר ייני על הקושי לעלות למשחק כשהמטרה אבודה כמעט מראש. "אני מגיע בהפרש מבחינה מנטלית, אבל חוויתי איתם את הכאב, רציתי מאוד לעלות ליורו ולהבטיח את זה במשחק הקודם. זו משימה קשה, נדבר עם החברים, אני בטוח שכולם יעשו את המיטב כדי להוציא את התוצאה הכי טובה שאפשר. אני לא שותף לתחושה של סיכום.

"בלי לחשוב על זה קודם, אנחנו צריכים לנצח את בלגיה במשחק אחד מתוך 20. אני מקווה שזה יפול במשחק הזה. שחקני כדורגל חזקים בהדחקה, אנחנו מדחיקים את הרגשות לפחות עד אחרי המשחק מול בלגיה, וחושבים רק על המשימה ומה אנחנו אמורים לעשות, לא מה יהיה בהמשך. אם אתה מתרכז רק בזה, לרוב אתה עושה עבודה טובה".

על המשחק מול קפריסין, אמר ייני: "ראיתי בשידור מקוטע באינטרנט, היה לי קשה להבין מה קורה. בכל פעם שהכדור הגיע ליד השער בהתקפה שלנו זה נתקע וחיכתי שיהיה גול. לא בדיוק ראיתי את המשחק טוב מספיק, פתחנו את המשחק טוב והיו לנו הזדמנויות. חבל".

שרן ייני נבחרת ישראל מול ראג'ה נאינגולן נבחרת בלגיה. קובי אליהו
ייני במשחק הקודם מול בלגיה/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • שרן ייני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully