וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "רוצה ליצור מכונת מלחמה", בלינד: "מה שחשוב זה הניצחון"

מאמן נבחרת איטליה חגג את העלייה ליורו אחרי הניצחון באזרבייג'ן: "זה רק נראה קל. רוצה שהאיטלקים יהיו גאים בנבחרת שלהם". מאמן נבחרת הולנד מקווה לנס במחזור הסיום. קרול נפצע וייעדר

עריכה: מרום שפיצר

תמונת העולות ליורו 2016 מתחילה להתבהר. מלבד בלגיה ו-ווילס, שעלו אתמול (שבת) רשמית לטורניר בצרפת מהבית הישראלי, גם נבחרת איטליה שיחררה הרבה לחץ כשניצחה 1:3 באזרבייג'ן והצטרפה רשמית לעולות. הולנד נשארה במירוץ אחרי 1:2 על קזחסטן בעוד טורקיה ניצחה 0:2 בצ'כיה והשאירה את הכדור ברגליים שלה במחזור הסיום.

סטפן אל שעראווי שחקן נבחרת איטליה חוגג. GettyImages
יהיה בצרפת. אל שעראווי חוגג./GettyImages

מאמן נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה, אמר לאחר הניצחון החשוב של נבחרתו "זה נראה קל, אבל זה ממש לא היה קל. אני שמח מאוד כי ראינו קבוצה שעבדה והשתפרה עם הקמפיין ואנחנו חייבים להמשיך בדרך הזו".

"רמת הכושר שלנו הייתה חשובה, אך עבר שינויים גם ברמה הטקטית. החבורה הזו מודעת לפוטנציאל שלה והיא יכולה לעשות דברים גדולים. אנחנו מרוכזים במשחק נגד נורבגיה, צריך לוודא שהשחקנים לא נרגעים מדי. אנחנו חייבים לכבד את המשחק הזה למרות שעלינו".

על הטורניר בעוד פחות משנה אמר: "אני רוצה ליצור מכונת מלחמה שתזכה בטורניר. תמיד יהיו יריבות חזקות, אבל אני רוצה לעשות את האיטלקים גאים בנבחרת שלהם - צריך להנות ולהיות אינטנסיביים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אחת הנבחרות המאוכזבות ביותר מהקפמיין היא נבחרת הולנד. ההולנדים עדיין לא הודחו באופן רשמי, אך יצטרכו לנצח את צ'כיה ובמקביל, להתפלל לניצחון חוץ של איסלנד בטורקיה.

הולנד הצליחה להישאר בתמונת העלייה אחרי שניצחה 1:2 את קזחסטן, אך איבדה את טים קרול, שנפצע במשחק מול הקזחים. קנת' ורמיר צפוי להחליפו בין הקורות במשחק המכריע מול צ'כיה. מאמן הולנד, דני בלינד לא הכביר במילים ואמר: "מה שחשוב זה הניצחון במשחק שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully