וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'קו התאמן בנפרד מחבריו, בז'דרביץ': "אנחנו יותר טובים מוויילס"

בוסניה בלחץ לקראת המשחק הקריטי מול וויילס (שבת, 21:45, ספורט 2). החלוץ יערוך מבחן כשירות, בייל ב-11 בצד השני. בלגיה תעלה ליורו אם תנצח את אנדורה, ולמקום הראשון בדירוג פיפ"א אם תוסיף ניצחון על ישראל

נבחרת ישראל אמנם תשחק מחר (שבת, 21:45, ערוץ 1) מול נבחרת קפריסין, אך אוזן אחת תהיה מופנית לאורך כל 90 הדקות לזניצה, למשחק הקריטי בין בוסניה לבין וויילס (21:45, ספורט 2), שיקבע רבות לנבחרת הישראלית. בישראל יקוו כמובן לניצחון וולשי, שיגמור את סיכויי הבוסנים ויבטיח לנבחרת של גוטמן, אם לא תפסיד לקפריסאים.

במקביל, נבחרת בלגיה תתארח באנדורה (21:45, ספורט 5+) וככל הנראה תבטח לעצמה באופן סופי את המקום בצרפת. כל דבר חוץ מניצחון לא יתקבל בהבנה.

בוסניה - וויילס (21:45, ספורט 2)

הסיפור החם אצל הבוסנים הוא כמובן אדין דז'קו. החלוץ הפצוע נשאר באיטליה מספר ימים נוספים לפני שהצטרף לנבחרתו במטרה להחלים ולשחק במשחק הקריטי. דז'קו התאמן אמש בנפרד מחבריו ושיתופו עדיין מוטל בספק. החלוץ יערוך מחר מבחן כשירות לאחריו ידע אם יוכל לשחק, אך בבוסניה מעריכים כי יהיה כשיר. המאמן מחמד בזדרביץ' ייאלץ להסתדר ללא מוחמד בשיץ' המורחק וארמין זץ וטינו סושיץ' הפצועים, אם כי מרבית השחקנים שהיו פצועים לאחרונה צפויים לשחק, כולל סיאד קולאשינץ.

מיראלם פיאניץ', האריס מדוניאנין ו-ודאד איבישביץ' וגם איזט חאירוביץ', סביבו היו סימני שאלה לאחרונה, צפויים לפתוח בהרכב ולנסות להשיג ניצחון חשוב מאוד, שיותיר להם סיכוי להדיח את ישראל ולעלות לפלייאוף מהמקום השלישי.

בזדרביץ' אמר לפני המשחק: "אנחנו נבחרת יותר טובה מוויילס ואנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה". עוזר המאמן, דראגן פרי הוסיף: "אנחנו נהיה מוכנים ואנחנו מקווים שגם אדין דז'קו יהיה כשיר".

מן העבר השני, וויילס יודעת שהיא זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להעפיל ליורו, אך במקביל זוכרת שבמחזור האחרון היא מארחת את אנדורה, כך שמקומה פחות או יותר מובטח. למרות הכל, בוולשים ישמחו לסיים את הסאגה הערב ובכך לעזור מאוד לחבורה של אלי גוטמן. גארת' בייל, שהיה פצוע לסירוגין לאחרונה, צפוי לפתוח, כמו גם ארון רמזי והאל רובסון קאנו.

בייל אמר לפני המשחק: "התכוננתי למשחק הזה בשבועות האחרונים, אני מוכן. עבדנו הרבה שנים כדי להגיע למעמד הזה. זה מדהים, המאמן קולמן הגיע ומאז הכל מצוין אצלנו".

אדן הזאר, קשר נבחרת בלגיה. AP
יבטיח עלייה? הזאר/AP

אנדורה - בלגיה (21:45, ספורט 5+)

במשחק הנוסף בבית, נבחרת בלגיה אמורה להבטיח סופית את המקום ביורו כשתפגוש את נבחרת אנדורה החלשה (21:45, ספורט 5+). הבלגים יודעים ששום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל על הדעת והמאמן מארק וילמוטס צפוי לפתוח עם כל התותחים הכבדים כדי למנוע מבוכה ולהבטיח את העלייה עוד לפני המשחק מול ישראל ביום שלישי.

וילמוטס התעסק בימים של לפני המשחק בביקורת שספגה נבחרתו: "פעם הייתם בוכים אחרי כל משחק, היום אחרי קצת הצלחה אתם רוצים לקבל קוויאר. פעם היינו זרים להצלחה במפעלים האלה והיום אנחנו פייבוריטים. יש עלינו הרבה לחץ ואנחנו מתרגלים לתפקיד שלנו. אם ננצח בשני המשחקים הקרובים נסיים את הקמפיין עם 23 נקודות מ-30 אפשריות. בכל מקרה, ברגע שנעלה, כולם ישכחו מהקמפיין, אז זה לא משנה".

לפי חשבון הטוויטר של מיסטר צ'יפ, אם בלגיה תנצח גם את אנדורה וגם את ישראל, ביום שלישי הקרוב, היא תעלה למקום הראשון בדירוג פיפ"א, ותדיח משם את ארגנטינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully