וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון אירלנד חוגגת, מייקל אוניל: "לא ניסע לצרפת רק כדי ליהנות"

אחרי שהעפיל עם צפון אירלנד לראשונה ליורו, המאמן לא מנמיך ציפיות: "נגיע ליורו כדי להשאיר רושם, יכולים להיות אופטימיים". מרטין אוניל: "צריך מאמץ סנסציוני כדי לנצח את אלופת העולם"

ליל אמש במוקדמות היורו סיפק שפע של דרמות, הפתעות וגם שתי עולות לצרפת, אחת מהן מפתיעה מאוד. צפון אירלנד הקטנה ניצחה בביתה 1:3 את יוון המאכזבת ועלתה לראשונה בתולדותיה לטורניר בצרפת בשנה הבאה. אבל למרות ההישג ההירואי, מייקל אוניל המנג'ר של הצפון אירים הבהיר אחרי המשחק שהוא לא מסתפק רק בעצם ההעפלה עצמה.

מייקל אוניל מאמן צפון אירלנד. רויטרס
כך ייעשה לאיש אשר עשה היסטוריה. מייקל אוניל/רויטרס

"אני מאוד גאה בשחקנים על מה שהם השיגו, זה ללא ספק הישג השיא שלי בקריירה כמאמן או כמנג'ר", אמר מייקל אוניל והוסיף: "עכשיו אנחנו מתכוננים לטורניר עצמו. לא ניסע לצרפת רק כדי ליהנות. אנחנו הולכים לשם כדי להשאיר רושם. אני באמת מאמין שאם נגיע בכושר טוב, אנחנו יכולים להיות מאוד אופטימיים".

המאמן שפע מחמאות לסטיבן דייויס, קשרה של סאות'המפטון שהבקיע צמד בניצחון ואמר: "ההופעה שלו הייתה לא מהעולם הזה. הוא קפטן נפלא. כל השחקנים בסגל שותפים לדיעה הזו. זה נותן לנו אינדיקציה על איזה סוג של שחקן ובנאדם הוא. הנבחרת הזו ספגה הרבה ביקורות על כך שהיא לא מסוגלת לנצח ברגעים החשובים, אבל בסגל הזה יש לנו את הרוח הלחימה והביחד הדרוש כדי להצליח".

ליל אמש האיר פנים גם לאירלנד, האחות הגדולה של צפון אירלנד, שהדהימה עם 0:1 ביתי על גרמניה אלופת העולם והבטיחה לפחות את המקום השלישי בבית. מרטין אוניל, המנג'ר הוותיק של האירים אמר בסיום המשחק: "צריך מאמץ סנסציוני כדי לנצח את אלופת העולם. הבטחנו לפחות מקום בפלייאוף ועכשיו אנחנו מחכים למשחק הגדול מול פולין ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully