וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ וכיאל תורגלו לסירוגין, דאבור יפתח. דגני: "קפריסין רוצה פלייאוף"

8.10.2015 / 18:43

התלבטות לגבי הקשר לצד ביטון, החלוץ יעלה ב-11. מגן הנבחרת דיבר לקראת המשחק (שבת, 21:45, ערוץ 1): "הם מסוכנים". צדק: "עושים הפרדה מהמצב בארץ". גוטמן יפתיע? דוידזאדה תורגל כמגן שמאלי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול קפריסין ביום שבת (21:45, ערוץ 1) באצטדיון טדי. המאמן אלי גוטמן תרגל באימון הרכב לקראת המשחק, אך הוא עדיין לא סגור לגבי ה-11 שיפתחו. עד מחר יקבל המאמן החלטות סופיות מי יהיו שני השחקנים שיפתחו בקישור האחורי ובחוד.

דור פרץ ובירם כיאל תורגלו הערב (חמישי) לסירוגין בעמדת הקשר הנוסף לצד ניר ביטון. המאמן העדיף עד כה את כיאל בשל הניסיון שלו בנבחרת, אך כעת שוקל את הנושא מחדש. מונס דאבור תורגל בהרכב וצפוי לפתוח בחוד. נראה כי לגבי עמדת המגן השמאלי יש עדיין עדיפות לעומרי בן הרוש, על אף שבאימון הערב תורגל במפתיע אופיר דוידזאדה.

גוטמן ערך מספר אסיפות, בהם שיבח את הנבחרת הקפריסאית והדגיש את המהירות שלה בחלק הקדמי. "מספיק שניזכר כמה היה לנו קשה במשחק בקפריסין", אמר להם המאמן.

אלי גוטמן עם יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

אוראל דגני התייחס למשחק ואמר: "קפריסין נבחרת טכנית, מהירה ומסוכנת", אמר המגן. "יש להם שחקן מהיר בכנף, כל הנבחרת חזקה ולא מפחדת להניע כדור. קפריסין מגיעה לפה במטרה לנצח את ולהגיע לפלייאוף. לפני כשבוע אמרו שהאיצטדיון יהיה מלא, אני מאמין שהאוהדים יגיעו לתמוך למרות המצב במדינה".

דגני הוסיף: "גוטמן מראה לנו את השיטות שלו ואנחנו עובדים על זה במטרה לעשות את זה טוב. היתרונות שלנו הם שחקנים טכניים ומהירים והרבה שחקנים טובים".

שיר צדק הוסיף: "התחושות הן לא נעימות. אם נוכל לשמח את האוהדים, זה יהיה נחמד. אנחנו יודעים לעשות הפרדה וסומכים על המשטרה. אנחנו מודעים לסיטואציה בבית ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגיע ליורו. אנחנו צריכים להשיג תוצאה טובה במשחק הזה, אני מקווה שנעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת קפריסין, קונסטנטינוס חרלמבידיס. מגד גוזני
חרלמבידיס וחבריו. נחתו בארץ/מגד גוזני

במקביל, נבחרת קפריסין נחתה היום בארץ לקראת המשחק. הקפריסאים יערכו מחר אימון ומסיבת עיתונאים לקראת המשחק בטדי בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully