וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בוסניה: "סיכוי לא רע שאדין דז'קו יהיה כשיר לויילס"

למרות ההערכות לפיהן ייעדר מצמד המשחקים הקריטיים מול ויילס וקפריסין, מחמד בז'דרביץ' אופטימי בנוגע לכשירותו של החלוץ: "מעניקים לו טיפולים אינטנסיביים". זוקאנוביץ' וחאירוביץ' בספק

AP

חדשות טובות לנבחרת בוסניה, המתכוננת לקראת המשחקים נגד ויילס וקפריסין, להם תהיה חשיבות מכרעת גם לנבחרת ישראל. מאמן הנבחרת מחמד בז'דרביץ' הודיע כי אדין דז'קו הפצוע עשוי להיות כשיר כבר למפגש עם ויילס.

"התחלנו להעניק לאדין טיפול אינטנסיבי במטרה להכשיר אותו. יש סיכוי לא רע שהוא יוכל לשחק", אמר המאמן. "הולך להיות משחק קשה מאוד מול הקבוצה הכי מפתיעה במוקדמות. ויילס מאורגנת היטב, אבל לנו יש הרבה מאוד איכויות. אין לנו במה להתבייש".

בוסניה התכנסה אמש בזניצה על מנת להתכונן למשחקים. הבוסנים יגיעו לשני המשחקים כשהם במצב בעייתי מאוד. מוחמד בשיץ' הורחק מול אנדורה ולא ישחק נגד ויילס ואילו ארווין זוקאנוביץ' וגויקו צימירוט פצועים ועשויים להיעדר אף הם, בעוד כמה משחקני המפתח האחרים של הנבחרת, כמו האריס מדוניאנין מיודענו או איזט חאירוביץ', לא ממש זוכים לדקות בקבוצותיהם העונה ויגיעו כשהם לא בכושר משחק.

הבוסנים נאבקים עם ישראל על המקום השלישי בבית ב' במוקדמות יורו 2016, והם מפגרים בשתי נקודות אחרי אלי גוטמן ושחקניו - כל זאת כשנותרו שש נקודות בקופה. הם יארחו את ויילס ב-10.10 ויתארחו בקפריסין ב-13.10.

אדין דז'קו, שחקן מנצ'סטר סיטי ונבחרת בוסניה. GettyImages
אופטימיות. דז'קו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully