וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של בוסניה נמשכות: דז'קו פצוע, לא ישחק מול ויילס וקפריסין

החלוץ הבכיר והכוכב הגדול של הבוסנים נפגע במהלך הניצחון של רומא 1:5 על קארפי בליגה האיטלקית והוא סובל מפציעה ברצועות ברך ימין. דז'קו מצטרף לבשיץ' המורחק וזוקאנוביץ' הפצוע שייעדרו

אדין דז'קו, שחקן מנצ'סטר סיטי ונבחרת בוסניה. GettyImages
בוסניה בצרות. דז'קו/GettyImages

נבחרת בוסניה קיבלה היום (ראשון) בשורה רעה מאוד לקראת צמד המשחקים המכריע שלה במוקדמות יורו 2016, מול ויילס ב-10 באוקטובר בזניצה ושלושה ימים לאחר מכן בניקוסיה נגד קפריסין: אדין דז'קו, החלוץ הבכיר והכוכב הגדול של הנבחרת, יחמיץ את ההתמודדות לאחר שהוא נפצע בניצחון 1:5 של רומא במסגרת הליגה האיטלקית אמש מול קארפי.

על פי הדיווחים, דז'קו סובל מפגיעה ברצועות הברך וייעדר בין שלושה לארבעה שבועות, בדיוק כמו חברו לקבוצה פרנצ'סקו טוטי, שחוגג היום את יום הולדתו ה-39 ונפגע גם הוא במהלך המשחק. דז'קו עבר בדיקות היום ובהן התגלתה החבלה ברצועות ברך ימין.

ההיעדרות של דז'קו היא רק שלב נוסף בצרות שעוברות על נבחרת בוסניה, שתגיע לשני המשחקים כשהיא במצב בעייתי מאוד. מוחמד בשיץ' הורחק מול אנדורה ולא ישחק נגד ויילס ואילו ארווין זוקאנוביץ' וגויקו צימירוט פצועים ועשויים להיעדר אף הם, בעוד כמה משחקני המפתח האחרים של הנבחרת, כמו האריס מדוניאנין מיודענו או איזט חאירוביץ', לא ממש זוכים לדקות בקבוצותיהם העונה ויגיעו כשהם לא בכושר משחק.

שני מחזורים לסיום שלב המוקדמות של יורו 2016, בוסניה מחזיקה ב-11 נקודות, שתיים פחות מנבחרת ישראל. על הנייר, לבוסנים מצפים משחקים נוחים יותר: הם יארחו את ויילס ויתארחו אצל קפריסין, בעוד ישראל מארחת את קפריסין אבל אז יוצאת לבלגיה למשחק די אבוד. אולם הבוסנים יודעים שאם לא יצברו שש נקודות, הם ככל הנראה יסיימו במקום הרביעי ומחוץ לפלייאוף ואילו הנבחרת של גוטמן תזכה להתמודד על הכרטיס ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully