וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאן דלף ייעדר כחודש וחצי ויחמיץ שבעה משחקים של מנצ'סטר סיטי

הקשר שנפצע במשחק של נבחרת אנגליה, צפוי לפספס בין היתר את המשחקים נגד יובנטוס ומנשנגלדבאך בליגת האלופות. בנוסף, לא יוכל לשחק נגד ליטא וסלובניה במוקדמות יורו 2016

צילום מסך

פביאן דלף עלול להיעדר משבעה משחקים של מנצ'סטר סיטי בעקבות הפציעה שלו במשחק של נבחרת אנגליה ביום שלישי. הקשר המצטיין פתח בהרכב של נבחרת שלושת האריות נגד שווייץ במוקדמות יורו 2016, אבל נפצע כבר אחרי 19 שניות ועזב את כר הדשא.

הקשר בן ה-25 עבר מאסטון וילה למנצ'סטר סיטי בקיץ, אבל באחד ממשחקי ההכנה מתח את שריר הירך האחורי ולכן הגיע לפתיחת העונה כשהוא לא כשיר לחלוטין. הוא נכנס כמחליף בשני משחקים והחל להיכנס לכושר, אבל עכשיו נפצע שוב, פעם נוספת בשריר הירך האחורי.

דלף צפוי להחמיץ את משחקי הליגה נגד קריסטל פאלאס, ווסטהאם, טוטנהאם וניוקאסל, את ההתמודדות עם סנדרלנד בגביע הליגה ואת המפגשים עם יובנטוס ובורוסיה מנשנגלדבאך בליגת האלופות. כמו כן, הוא כנראה לא יוכל לשחק עם נבחרת אנגליה נגד אסטוניה וליטא. במנצ'סטר סיטי מקווים שהוא יהיה כשיר באמצע אוקטובר.

מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקי ליגה והיא מוליכה את הפרמיירליג. ביום שבת היא תתארח אצל קריסטל פאלאס המפתיעה למשחק בין שתי המוליכות, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את יובנטוס במסגרת המחזור הראשון בליגת האלופות.

שחקן מנצ'סטר סיטי, פביאן דלף. GettyImages
חוזר מזל. דלף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully