וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס עקץ את פיקה: "שכל אחד ייקח אחריות על הטעויות שלו"

ההתקרבות של ספרד ליורו לא גרמה לבלם לשכוח את ההתגרויות של בלם בארסה בריאל, שגרמו לו לספוג בוז בנבחרת: "כשאני חוגג, אני חושב על מי שאני אוהב". דה חאה: "רוצה לתרום לקבוצה שלי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

נבחרת ספרד עשתה אמש (שלישי) צעד גדול אל עבר היורו כשגברה 0:1 על מקדוניה, אך בספרד שוב התעסקו בנושא החם במדינה - סאגת ג'רארד פיקה. הבלם, שסופג קריאות בוז מאוהדי נבחרתו, מקבל בדרך כלל הגנה מחבריו לנבחרת, אך מי שהתבטא מסקרנת בעניין הוא חברו לנבחרת, אך יריבו כשזה נוגע לקבוצות, סרחיו ראמוס מריאל מדריד.

ראמוס סירב לצאת להגנת פיקה ואמר: "כולם עושים טעויות, אני יודע זאת כמו כולם, אך כל אחד צריך לקחת אחריות על מעשיו ועל הטעויות שלו. אולי בגלל היריבות בין בארסה לריאל, מה שפיקה עשה לא עזר".

ראמוס דיבר על העקיצות שפיקה שולח לריאל אחרי ניצחונות של בארסה: "אני לא מתכוון להיכנס למה אתה עושה כשאתה מנצח. כשאני מנצח אני חושב רק על מי שאני אוהב, לא על מי שאני עושה. בין אם אני מסכים איתו או לא זה לא משנה, צריך לחשוב על טובת הנבחרת ולא ליצור מחלוקת שישפיעו עליה".

שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. David Ramos, GettyImages
לא מרוצה מההתנהגות של פיקה. ראמוס/GettyImages, David Ramos

שחקן נוסף של נבחרת ספרד שנמצא במחלוקת בתקופה האחרונה הוא דויד דה חאה, שהשלים 90 דקות במדי הנבחרת. דה חאה, שעסקת העברתו לריאל מדריד נפלה ברגע האחרון, נשאר ביונייטד, שתפגוש ביום שבת את ליברפול לקרב ענקים באנגליה. כעת, אחרי שדה חאה הבין כי יצטרך לבלות לפחות את השנה הקרובה באנגליה, הוא מתכנן לחזור לשער והתבטא לראשונה העונה בנושא.

דה חאה אמר: "קיבלתי המון בתקופה האחרונה וזה היה חשוב לי מאוד. העתיד שלי הולך להיראות כמו ההווה. אני רגוע, אמשיך לעבוד קשה ולהשתפר ובקיצור, אני נהנה מכדורגל ואני מרוצה. אני רוצה לשחק בכל משחק, נראה אם יהיה לי מספיק מזל כדי לתרום לקבוצה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דויד דה חאה שוער נבחרת ספרד. רויטרס
רוצה לחזור לשער. דה חאה/רויטרס

במקביל, בספרד כאמור עשו צעד ענק ליורו לאחר הניצחון על מקדוניה משער חריג של חואן מאטה. דייגו קוסטה, שמאוד מתקשה להעביר לנבחרת את הכושר שלו מצ'לסי, סיפק רגע חצי קומי אחרי המשחק כשגילה מעיתונאים כי יחמיץ את המשחק הבינלאומי הבא מול לוקסמבורג.

"אני מושעה מהמשחק הבא? זה פעם ראשונה שאני שומע על כך", אמר קוסטה לעיתונאי שראיין אותו לאחר המשחק והמשיך: "אני חייב להשתפר בנבחרת ולהבקיע שערים. אמשיך לעבוד קשה ולהשתפר". בכל אופן, נראה שהיעדרותו של קוסטה לא תפריד לספרדים לנצח את לוקסמבורג החלשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully