וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "רגע מדהים עבורי. מקווה שקיין או סטרלינג יעברו אותי"

החלוץ האנגלי כבש את שערו ה-50 עבור הנבחרת ב-0:2 על שוויץ, עבר את בובי צ'רלטון האגדי ונשא נאום מרגש בחדר ההלבשה: "מודה לכולם על ההישג". הודג'סון: "מקווה שבובי שמח". וגם: כל המספרים של רוני

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי שנבחרת אנגליה הבטיחה את עלייתה ליורו 2016, את אוהדי הכדורגל בממלכה הבריטית עניין רק דבר אחד: האם ויין רוני יעבור את בובי צ'רלטון ויהפוך לכובש המצטיין של הנבחרת בכל הזמנים במהלך המפגש מול שוויץ. ובכן, רוני אכן עשה זאת כשכבש מהנקודה הלבנה מול שוויץ (נבחרת שלושת האריות ניצחה 0:2 ושמרה על מאזן מושלם), העלה את מאזנו ל-50 שערים בנבחרת (107 משחקים) ונכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל האנגלי.

את השער הראשון של הנבחרת האנגלית, היחידה שמחזיקה במאזן מושלם במוקדמות, כבש הסופר-סאב הארי קיין, שהרשית בדקה ה-67 מבישול של לוק שואו. לנבחרת שלושת האריות נותרו עוד שני משחקים בקמפיין, שגם הם יהיו לפרוטוקול בלבד.

צפו בנאום של רוני בחדר ההלבשה

המספרים

* רוני כבש את השער ה-50 שלו בהופעה ה-107 בנבחרת. לבובי צ'רלטון היו 49 שערים ב-106 הופעות.

* השער הראשון של רוני בנבחרת היה לפני 12 שנה, בספטמבר 2003.

* זהו השער ה-300 בקריירה הבוגרת של רוני (בקבוצות ובנבחרת).

* חלוץ מנצ'סטר יונייטד כבש עבור הנבחרת במשחק רשמי שביעי ברציפות.

* רוני הוא השחקן האירופי ה-17 שמגיע ל-50 שערים בינלאומיים.

* מתוך 50 השערים שלו אגב, רק אחד נכבש במונדיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לא לשימוש. GettyImages
השיאן. וויין רוני/GettyImages

"אני מודה לכל אחד מכם על ההישג - למאמנים, לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי - שהיו איתי לכל אורך הדרך", אמר רוני. "זה רגע מדהים עבורי ועבור המשפחה שלי. אני מקווה שבעתיד יהיו שחקנים צעירים שישברו את השיא שלי, דוגמת הארי קיין, רוס בארקלי וראחים סטרלינג".

רוי הודג'סון המאמן של רוני פרגן למלך השערים שלו ואמר בסיום: "זה הישג מדהים, בירכנו אותו בחדר הלבשה. אני חושב גם על בובי צ'רלטון, הוא היה אחד השחקנים הכי גדולים שלנו. אני מקווה שהוא שמח שרוני שבר את השיא שלו. שיאים נועדו להישבר. אני לא יודע אם שיאו של רוני גם יישבר, אבל זה לא משנה. מה שחשוב זה שאנחנו נמשיך לשפר את ההופעה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully