וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילמוטס: "הזאר היה הכי גרוע במגרש, בנטקה נתן חצי הופעה"

מאמן בלגיה תקף את שחקניו לאחר הניצחון על קפריסין: "ננסה לתקן את זה לקראת ההמשך". באזדרביץ' זעם אחרי הניצחון הבוסני על אנדורה: "נפלנו במלכודת שלהם, נטפל בבשיץ' בתוך הנבחרת"

AP

בית 2 במוקדמות היורו לא עמד אתמול (ראשון) רק בסימן האוטובוס הישראלי שהחנה אלי גוטמן בחצי המגרש שלו ב-0:0 מול נבחרת ויילס. נבחרת בלגיה כמעט והסתבכה, אך הצליחה לכבוש שער מאוחר ולנצח 0:1 את נבחרת קפריסין, במה שצריך להיות משחק מטריד מאוד גם עבור הבלגים, גם עבור הקפריסאים ואפילו עבור נבחרת ישראל.

הישראלים יארחו את הקפריסאים, שהוכיחו עקשנות רבה, ב-10 באוקטובר ויהיו חייבים לנצח כדי לשמור את חלום המקום השלישי בחיים, כדי לא להיות תלויים בניצחון בבלגיה במחזור האחרון.

במקביל, בבלגיה היו מאוד לא מרוצים מהמשחק החלש של הנבחרת והמאמן, מארק וילמוטס, הטיח ביקורת לכל עבר. "אדן הזאר היה השחקן הגרוע ביותר על המגרש", אמר המאמן על הכוכב שלו, שכתב את שער הניצחון בדקה ה-86. "חשבתי על להחליף אותו, אך בדקות האחרונות הוא תמיד מסוכן מאוד. בוודאי שציפיתי להרבה יותר ממנו, אך הוא ישתפר ככל שהעונה תתקדם".

מארק וילמוטס, מאמן נבחרת בלגיה. AP
ירה לכל עבר. וילמוטס/AP

המאמן לא חסך בביקורת גם מהכוכב הנוסף שלו, כריסטיאן בנטקה, שהוחלף במחצית. וילמוטס תקף: "הוא לא היה הרבה יותר טוב מהזאר. הוא רשם רק חצי הופעה במשחק הזה".

עם זאת, למאמן היו גם כמה מילים טובות על המחליפים שלו, דיבוק אוריגי ודריס מרטינס: "התרומה שלהם במחצית השנייה הייתה חשובה מאוד. בזכותם, בחצי שעה האחרונה של המשחק היינו מאוד מסוכנים".

לסיכום אמר המאמן: "אמנם ניצחנו שני משחקים בשבוע האחרון, אך זו הייתה ההופעה הכי גרועה שלנו ואנחנו ננסה לתקן את זה לקראת החודש הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יאן ורטונגן, שחקן נבחרת בלגיה, מול קונסטנטינוס חרלמבידיס, שחקן נבחרת קפריסין. AP
משחק חלש. ורטונגן מול חרלמבידיס/AP

במשחק הנוסף של הבית, בוסניה גברה 0:3 על אנדורה החלשה, אך יצאה די מאוכזבת מהמשחק הזה. מלבד התוצאה הלא מרשימה מול הנבחרת החלשה ביבשת, שהפסידה בפעם ה-52 ברציפות במשחק רשמי, בוסניה איבדה את מוחמד בשיץ', שהורחק באדום מטופש ולא ישחק במשחק הקריטי מול וויילס בעוד כחודש.

המאמן, מחמד באזדרביץ', התייחס למשחק ואמר: "אנדורה ניסתה לעשות פרובוקציות ועבירות קשות. היינו נאיבים וחבל שלא כבשנו עוד שער בשביל הקהל שלנו. נפלנו במלכודת שלהם ועשינו הרבה טעויות. איבדנו את בשיץ' למשחק הבא וננסה לפתור את זה בתוך הקבוצה. נגד ויילס נהיה הרבה יותר טובים. זה היה אימון לפני המשחק מול ויילס, שם ניתן הרבה יותר".

מוחמד בשיץ' שחקן נבחרת בוסניה (אמצע) מול נבחרת ישראל. רויטרס
יחמיץ את ויילס. בשיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully